مربی تیم تکواندو استان قم گفت: در هفته دوم مسابقات لیگ تکواندو نونهالان باشگاه‌های کشور فقط برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم تا باخت هفته نخست را به فراموشی بسپاریم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، بلال سلیمانی اظهار کرد: دومین هفته مسابقات لیگ تکواندو نونهالان باشگاه‌های کشور بلافاصله بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و تیم ما با توجه به تمریناتی که در ماه رمضان بعد از ساعت افطار انجام داده با آمادگی کامل راهی این رقابت‌ها می‌شود.

وی ادامه داد: برای مصاف با حریفان باید به تهران برویم تا در خانه تکواندو با رقبا بازی کنیم، بنابراین به خوبی می‌دانم که در ادامه لیگ برابر حریفان خود کار راحتی نخواهیم داشت ولی قصد داریم با کسب نخستین پیروزی در هفته دوم به جمع مدعیان ملحق شویم.

وی خاطرنشان کرد: هفته اول نهمین دوره رقابت‌های لیگ تکواندو نونهالان باشگاه‌های کشور جام شکوفه‌ها، با معرفی برترین‌ها به اتمام رسید و تیم اعزامی رده سنی نونهالان هیئت تکواندو قم به واسطه شکست در گام نخست در انتهای جدول قرار گرفت.

وی بیان داشت: تکواندوکاران اعزامی تیم هیئت قم در نخستین مسابقه خود از فصل جدید پیکارهای لیگ تکواندو رده سنی نونهالان باشگاه‌های کشور به مصاف تیم بیمارستان جم تهران رفتند و با حساب هشت بر دو این مسابقه را واگذار کردند تا در شروع بازی‌های خود با شکستی دور از انتظار مواجه شوند./ب

برچسب ها: قم ، باخت ، هفته ، نخست ، تکواندو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.