به گزارش پلیس معلم دبیرستانی که به تقاضاي غير اخلاقي شاگردش جواب منفي داده بود، توسط شاگردش در یک کلوپ شبانه انگلستان کشته شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، به نقل از رویترز، مقالات سارامای معلم 35 ساله با اسکات بون شاگر 18 ساله خود با خوردن غذایی که از قبل با مواد مخدری نظیر اکستازی، کوکائین مخلوط شده بود کشته شد.

به گزارش این خبرگزاری اسکات بون با دعوت از علم خود به پاس قدردانی از وی در یک کلوپ شبانه ای که نامزد خود در آنجا کارمند بود دعوت به عمل آورده اسکات بون به همراه نامزدش از قبل با نقشه ای شوم انتظار آمدن معلمشان را می کشیدند.

پس از حضور معلم و سفارش بهترین غذا که از قبل به مواد ذکر شده آلوده شده بود در کلوپ شبانه، هنگام خروج معلم از پارکینگ از طبق سوم این کلوپ سقوط کرد و کشته شد.

براساس تحقیقات پلیس از مسئولین مدرسه و شاگردان این معلم مایس از نفرت پنهانی این دانش آموز که به دليل جواب منفي به خواسته غير اخلاقي در سينه داشت، مطلع شد و وی را دستگیر کرد.

پس از اعترافات این دانش آموز همدست وی که به عنوان کارمند یک کلوپ شبانه در خیابان گرون در یورک شایر فعالیت داشت نیز دستگیر شد.

اسکات بون به همراه نامزدش یان بولاک دستگیر شدند.

براساس حکم دادگاه یان بولاک به جرم فروش و قاچاق مواد مخدر حبس و پس از ترک موادمخدر به 15 سال زندان و در نهایت بعد از گذشت این دوره به اعدام محکوم شد.

اسکات بون گفت: من پشیمان هستم و مسئول همه این اتفاقات من هستم.

سارا مای معلم 35 ساله این دانش آموز معلم دروس نظیر: ریاضیات محض، کاربردی برای بین سنین 11 تا 18 ساله بود.

برچسب ها: کشته شدن ، معلم ، دانش آموز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.