10 اثر از 4 عکاس مازندرانی به جشنواره بین المللی عکس رژان راه یافت .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران،هيأت داوران اين جشنواره از ميان 13 هزار و 430 عکس رسيده از هزار و 569 عکاس، 141 عکس را براي ارايه در نمايشگاه پاياني دومين جشنواره بين‌المللي عکس رژان انتخاب کردند.

عکاسان حاضر در دومين دوره جشنواره عکس روژان با موضوع و محوریت آب به رقابت پرداختند.این جشنواره در2 بخش با موضوع آب در بخش اصلی و آبرسانی در بخش ویژه برگزار شد.

رخشان بني‌اعتماد،ميشل ستبون،سيف‌الله صمديان و مجيد سعيدي به همراه ساعد نيک‌ذات که در غياب محمود کلاري مسئوليت داوري اين جشنواره را پذيرفت، آثار رسيده را داوري کردند.

سید ولی شجاعی لنگری با 3 اثر ( 2 اثر در بخش اصلی و یک اثر در بخش ویژه ) اصغر عالیشاه و محمد رضایی با 2 اثر ( در بخش اصلی ) و حسین خادمی با یک اثر( در بخش ویژه ) عکاسان مازندرانی راه یافته به جشنواره بین المللی عکس روژان هستند.

لازم به ذکر است که در بخش اصلي اين جشنواره به 8 عکاس برگزيده، نشان جشنواره، لوح تقدير و 500 يورو جايزه نقدي اهدا خواهد شد و در بخش ويژه هم به 3 عکاس برگزيده، نشان جشنواره، لوح تقدير و 500 يورو جايزه نقدي اهدا مي‌شود.

نمايشگاه و مراسم اهداي جوايز دومين جشنواره بين‌المللي عکس رژان هم از دوازدهم تا نوزدهم شهريور امسال در گالري‌هاي چهار فصل خانه هنرمندان برگزار خواهد شد./ب

برچسب ها: راهیابی ، عکاسان ، رژان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.