امام جمعه سیرجان: مردم با حضور گسترده خود حماسه سیاسی را در انتخابات و روز قدس و با حضور گسترده درنمازعید فطر یک حماسه دیگر برای کوری چشم دشمنان آفریدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان حجت الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه های نماز عید فطر حضور مردم را پشتوانه عزت واقتدار اسلام عزیز دانست وبرضرورت حفظ آن با وحدت و تبعیت از ولایت فقیه تاکید کرد.

وی تبلور حماسه اقتصادی را نیز به همت دولت و مشارکت همه مردم در زمینه های اقتصادی ، صنعتی ،کشاورزی ودامپروری دانست و افزود : ملت ما با اتکا به خود وتولیدات داخلی و قطع وابستگی، درمقابل تحریم های دشمنان ایستاد و هرگز در برابر دشمنان و ترفند تحریم کوتاه نمی آید.

وی افزود: به گفته رییس جمهوری محترم، ملت ایران هرگز زبان تهدید و تحریم را نمی پذیرد و زبان تکریم است که میتواند راهگشای ارتباط با ملت ایران باشد، لذا ما نیاز به دیگران نداریم و اگر دیگران نیاز به ارتباط با ملت وکشور ایران دارند باید از موضع خصمانه خود دست بردارند.

امام جمعه سیرجان یکی از راههای حماسه اقتصادی را صرفه جویی در مصرف تمامی کالاها و استفاده از تولیدات داخلی عنوان کرد وگفت : دولت جدید نیاز به حمایت همه جانبه ملت و مجلس دارد تا بتواند در مقابل دشمنان نظام اسلامی همچنان ایستادگی کند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت : دکتر روحانی رییس جمهوری محترم باید شاخص های مثبت دولتهای قبل به ویژه دولتهای نهم ودهم را دنبال کند و از ضعف و کاستی ها عبرت بگیرد تا این ملت وکشور همچنان مقتدر و استوار در جهان بدرخشند. /س
برچسب ها: عید ، ولایت ، ملت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.