در انفجارهاي مناطق مختلف عراق شماري کشته و زخمي شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري اصوات العراق، يک منبع پليس کرکوک از انفجار خودرويي بمب گذاري شده نزديک مقر حزب دموکرات کردستان به رهبري مسعود بارزاني رئيس منطقه کردستان عراق و زخمي شدن 17 نفر خبر داد. اين منبع اعلام کرد خودرويي بمب گذاري شده پشت ساختمان يکي از مقرهاي وابسته به حزب دمکرات کردستان در منطقه قادسيه واقع در جنوب کرکوک منفجر شد و در نتيجه آن 17 نفر زخمي شدند و خسارت هاي زيادي به اين ساختمان وارد شد.

همچنين يک خودرو بمب گذاري شده عصر ديروز در مرکز شهرستان حويجه منفجر شد و خسارت هايي به بار آورد اما به کسي آسيب نرسيد. 

يک منبع پليس استان صلاح الدين هم از کشته شدن سه مامور پليس و زخمي شدن يک نفر در انفجار شرق ضلوعيه واقع در جنوب استان صلاح الدين خبر داد. اين منبع اعلام کرد بمبي ديروز در مسير يک خودروي گشتي پليس در منطقه بوصليبي در شرق ضلوعيه منجر شد که در نتيجه آن سه نيروي گشتي پليس کشته شدند. در اين انفجار همچنين يک تن زخمي و به بيمارستان منتقل شد. ضلوعيه در 125 کيلومتري جنوب تکريت، مرکز استان صلاح الدين و در 175 کيلومتري شمال بغداد واقع است.

منابع عراقی گزارش دادند: خشونت بارترین حمله در تکریت رخ داد، به طوری که افراد مسلح یک پلیس را در منزل خود به ضرب گلوله کردند.

يک منبع امنيتي در استان نينوا نيز از انفجار دو بمب در غرب موصل و زخمي شدن يک کودک و پنج نيروي امنيتي خبر داد. اين منبع اعلام کرد بمبي در مسير منطقه وادي عکاب هنگام عبور يک خودروي گشتي نيروهاي ويژه وابسته به وزارت کشور در غرب موصل منفجر شد که به زخمي شدن چهار مامور گشتي و يک کودک منجر شد. همچنين بمبي ديگر هنگام تلاش کارشناسان خنثي سازي بمب در منطقه زنجيلي در غرب موصل منفجر شد و يک مامور پليس زخمي شد. شهر موصل مرکز استان نينوا و در 450 کيلومتري شمال بغداد واقع است.
برچسب ها: انفجار ، عراق ، کشته ، زخمی ، موصل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار