مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان ايلام گفت: خبرنگاران در انجام رسالت و وظايف حساس خود بايد مسووليت اجتماعي داشته باشند.



به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ علي گهرسودي  با مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار افزود: خبرنگاران به عنوان سفيران روشنگري جامعه با اطلاع رساني دقيق، مستند و به موقع خود جامعه را هدايت مي كنند.
وي ادامه داد: با توجه به رسالت خطير و سرنوشت ساز خبرنگاران، اين قشر بايد در انجام كارشان صادق و امين باشند و به عنوان چشم بينا و گوش شنواي جامعه به بهترين شكل به مسووليت اجتماعي و فرهنگي خود در راستاي آگاهي بخشي به مردم عمل كنند.
گهرسودي اضافه كرد: قلم خبرنگار بسيار ارزشمند است تا جايي كه در قرآن كريم نيز به قلم سوگند ياد شده است و بر اين پايه حرمت آن از سوي اصحاب رسانه و خبر بايد حفظ شود.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ايلام بيان كرد: خبرنگاران پل ارتباطي و حلقه پيوند ميان مردم و مسوولان هستند و بر اين پايه جايگاه ويژه و حساسي در جامعه دارند كه نبايد بر آن خدشه وارد شود.
گهرسودي افزود: خبرنگاران همواره براي پژواك و انعكاس اخبار و رويدادها رسالت خطيري بر عهده دارند و كاركرد و نقش آنان در جهان كنوني از اهميت ويژه اي برخوردار است.
وي بر ضرورت هم افزايي مثبت و پيوند دو سويه خبرنگاران با همه دستگاه هاي اجرايي و نهادها و سازمان هاي اداري استان تاكيد كرد و گفت: هر چه اين پيوند قوي و مستحكم تر باشد، به تناسب آن زمينه لازم براي اطلاع رساني درست و شفاف به جامعه فراهم تر مي شود. /س
برچسب ها: مسولیت ، رسالت ، خبرنگاران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.