رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند گفت: حضور همزمان نهاوندیان در رأس اتاق ایران تعامل بین دولت و بخش خصوصی را غنی‌تر می‌کند.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛ محسن احتشام با اشاره به انتصاب نهاوندیان به عنوان ریاست دفتر رئیس جمهور اظهار داشت: این اقدام فرصت بسیار مغتنمی برای هم‌افزایی دولت و بخش خصوصی است.

وی اذعان داشت: حضور وی در رأس اتاق ایران همزمان با مسئولیت جدید، تصمیمی کارا و مؤثر برای کمک به رفع موانع و مشکلات فعالان اقتصادی و نهادینه کردن فرهنگ تولید محوری خواهد بود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند با بیان اینکه ما خواهان حضور نهاوندیان در اتاق ایران هستیم و این را به فال نیک می‌گیریم، تصریح کرد: این اقدام فرصت بسیار مغتنمی برای هم‌افزایی دولت و بخش خصوصی است که خلأ آن احساس می‌شد و در شرایط حاضر بسیار حائز اهمیت است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند یادآور شد: انتصاب صورت گرفته نشان از یک تحول به جا در ساختار اقتصادی و نظام‌های مدیریتی کشور برای یک تقسیم ملی کار بین دولت و بخش خصوصی برای پاسخ هر چه بهتر و سریعتر به دغدغه‌های معیشتی مردم و رفع مشکلات اقتصادی است.

احتشام از نهاوندیان به عنوان مدیری توانمند و استادی فرهیخته و دلسوز و اقتصاددانی با تجربه و آگاه به مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی در حوزه کسب و کار یاد کرد و افزود: حضور همزمان وی در رأس اتاق ایران تعامل بین دولت و بخش خصوصی را غنی‌تر می‌کند.

وی یادآور شد: با توجه به حضور نواب رئیس توانمند و کارآمدی که در هیئت رئیسه اتاق ایران وجود دارد منع قانونی در این راستا وجود ندارد و حضور نهاوندیان تصمیمی کارا و مؤثر برای کمک به رفع موانع و مشکلات فعالان اقتصادی و نهادینه کردن فرهنگ تولید محوری است.

رئیس اتاق بازرگانی،صنایع ،معادن و کشاورزی بیرجند گفت : حضور همزمان نهاوندیان در رأس اتاق ایران تعامل بین دولت و بخش خصوصی را غنی‌تر می‌کند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.