"رضا عطاران" با مجموعه‌ي "بزمگاه" در ماه رمضان به موقع با مفاهيم انساني و اجتماعي ظاهر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ مجموعه‌هايي چون "متهم گريخت"، "بزنگاه"، "پنجمين خورشيد"، "جراحت"، "پنج كيلومتر تا بهشت"، از آثاري بودند كه ويژه ماه مبارك رمضان از تلويزيون به نمايش درآمدند.





اين مجموعه‌ها با وجود اينكه از ماهيت رمضاني برخوردار نبودند به خوبي تاثير خود را بر روي مخاطب گذاشتند و براي لحظاتي آن را به فكر فرو مي‌بردند.

"متهم گريخت" و "بزنگاه" ساخته "عطاران" از حال و هوايي طنز بهره‌مند بود و آموزه‌هاي به جايي را به بينندگان منتقل مي‌كرد.

"رضا عطاران" يكي از محدود كارگرداناني است كه قاب تلويزيون و نياز مخاطب را مي‌شناسد و با توجه به همان نيازها دست به توليد مي زند.

"پنجمين خورشيد" و "پيج كيلومتر تا بهشت" ساخته "عيلرضا افخمي" سريال‌هاي مناسبتي سال‌ةاي 88 و 902 بود كه از شبكه سه سيما پخش شد و تصاوير تازه‌اي را مختص به دنياي ماورايي را به تصوير كشيد و توانست مورد توجه واقع شود.

"پنجمين خورشيد" مجموعه‌اي در خصوص دو دوست بود كه با پيدا كردن عتيقه‌اي قدرت سفر ور زمان را داستند در اين سريال "حميد گودرزي"، "انوشيروان ارجمند"، "مهوش صبركن"، "مهدي سلوكي"، "شهرام قائدي"، "مريم كاوياني"، "شبنم قلي‌خاني" ايفاي نقش كردند و تيتراژ پاياني آن را "عليرضا افتخاري" برعهده داشت.

همچنين "پنجمين خورشيد" كه در سال 90 به نمايش گذاشته شد در خصوص دختر و پسري بود كه در كما بسر مي‌بردند و توانايي ديدن تصاوير دنيايي را داشتند "عليرضا افخمي" بعد از تجربه موفق با "داوود هاشمي" تهيه‌كننده سريال "پنجمين خورشيد" دوباره با "هاشمي" همكاري ديگري را در مجموعه رمضاني سال 90 آغاز كرد.

اين سريال هم كه در ماه رمضان پخش شد اشاراتي به اعمال انسانها و عاقبت آنها در آخرت داشت و با توجه به انتقاداتي كه بعضي از كارشناسان مذهبي نسبت به فيلم داشتند مورد توجه مخاطبان قرار گرفت./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
سهراب
۱۰:۳۶ ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
فیلم های ماه رمضان فقط فیلم های رضا عطاران