رقابت های جودو قهرمانی جهان نوجوانان در حالی از 17 مرداد ماه آغاز می شود که حضور 608 جودوکار در این پیکارها قطعی شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران رقابت های جودو قهرمانی جهان نوجوانان به میزبانی میامی آمریکا از 17 مرداد با حضور 608 جودوکار از 91 کشور جهان برگزار می شود در این پیکارها که قرار است 4 روز طول بکشد 363 جودوکار در بخش پسران و 245 ورزشکار در بخش دختران حضور دارد.

تیم ملی نوجوانان کشور در صورت صدور روادید با ترکیب محمد رشوند نژاد در وزن منفی 55 کیلوگرم علیرضا خجسته در وزن منفی 60 کیلوگرم، سبحان رسولی در وزن منفی 73 کیلوگرم، رامین صفویه در وزن منفی 90 کیلوگرم و حسین عربی در وزن مثبت 90 کیلوگرم روی تاتامی این دوره از مسابقات خواهند رفت.

در وزن منفی 60 کیلوگرم 59 جودوکار اعلام آمادگی کرده اند که شلوغ ترین وزن این پیکارها به شمار می آید در وزن منفی 90 کیلوگرم نیز 28 جودوکار حضور دارند که کمترین آمار شرکت کننده را دارد.

طبق تقسیم بندی قاره ای، قاره اروپا با 258 جودوکار بیشترین تعداد شرکت کننده در مسابقات قهرمانی جهان آمریکا را دارد و پس از این قاره، آمریکا با 160 نماینده آسیا با 110 نماینده، آفریقا با 61 نماینده و اقیانوسیه با 19 نماینده در رتبه های بعدی تعداد جودوکاران شرکت کننده قرار دارند./آق

برچسب ها: جودو ، نوجوانان ، آمار ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار