رئیس بنیاد نخبگان استان قم گفت: تنها 40 اثر از استان قم در جشنواره ملی علم تا عمل حضور خواهند داشت و پیش بینی ما این است که آثار خوبی به جشنواره خواهد رسید و به همین منظور تیم داوری را در این راستا فعال کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حسین اخوان با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره ملی علم تا عمل گفت: این جشنواره هر ساله در تهران برگزار می‌شود که طی آن شرکت‌های نوآور و مخترع سراسر کشور آثار خود را در این جشنواره ارائه می‌کنند.

وی بیان داشت: کار اجرایی و مقدمات این جشنواره از اواسط ماه گذشته توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شروع شد و تقریباً از همان زمان مقدمات اجرای کار در استان قم آغاز شد.

رئیس بنیاد نخبگان استان قم تصریح کرد: دفتر آموزش و پژوهش استانداری به عنوان دبیرخانه ستاد برگزاری و بنیاد نخبگان استان قم به عنوان مجری استان قم تعیین شدند.

اخوان در خصوص هماهنگی‌های صورت گرفته به منظور برگزاری هر چه بهتر جشنواره گفت: تا کنون سه جلسه کارشناسی برگزار شده و دستورالعمل‌های جدید هم بررسی و مد نظر قرار گرفته است.

رئیس بنیاد نخبگان استان قم در خصوص ثبت نام از مخترعان گفت: کار ثبت نام آغاز شده و تاکنون بیش از 30 اثر ثبت شده است و ثبت نام از آثار تا روز پنجشنبه 17 مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

دکتر اخوان افزود: تنها 40 اثر از استان قم در جشنواره ملی علم تا عمل حضور خواهند داشت و پیش بینی ما این است که آثار خوبی به جشنواره خواهد رسید و به همین منظور تیم داوری را در این راستا فعال کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: هیئت داوران پس از اتمام ثبت نام‌ها کار خود را آغاز و اقدام به داوری خواهد کرد و برگزیدگان استان به جشنواره ملی اعزام خواهند شد./س

برچسب ها: قم ، ارائه ، چهل ، اثر ، جشن ، واره ، علم ، عمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.