طی سه روز آینده رشد ابر، وزش باد، رگبار و رعدو برق در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط جنوب شرق، جنوب و ارتفاعات زاگرس جنوبی رخ خواهد داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز"دوشنبه 14 مردادماه 92"اعلام شد، طی سه روز آینده رشد ابر،وزش باد،رگبار و رعدو برق در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط جنوب شرق،جنوب و ارتفاعات زاگرس جنوبی رخ خواهد داد که باعث آبگرفتگی معابر عمومی و طغیانی شدن رودخانه ها در نقاط ذکر شده خواهد بود و طی این مدت دریای عمان مواج خواهد بود.

براساس این گزارش، در سواحل جنوبی دریای خزر بارش طی امروز و فردا بطور متناوب ادامه خواهد یافت همچنین در این مدت دمای هوا در این مناطق کاسته شده و دریای خزر نیز مواج است.


لازم به ذکر است، به علت تشکیل توده گردو خاک در جنوب عراق و حرکت آن به سوی ایران امروز برای برخی نقاط غرب و جنوب غرب پدیده گردو خاک و کاهش دید افقی پیش بینی می شود.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز امروز، کمی ابری و در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود  و در بیشینه خود به 37 درجه و درکمترین حالت به 22 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین فردا دمای هوای تهران به بیشینه 34 درجه بالای صفر و کمینه 20 درجه بالای صفر کاهش می یابد .
انتهاي پيام/
برچسب ها: باران ، رگبار ، کاهش دما ، ابری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار