در دو روز آینده در برخی نقاط استان های کرمان و سیستان و بلوچستان رگبار نسبتا شدید رخ می دهد که به سبب آن آبگرفتگی معابر عمومی دور از انتظار نیست.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز"جمعه11 مردادماه 92"اعلام شد،طی سه روز آینده به تناوب بارش باران گاهی با رعدو برق و گاهی وزش باد در برخی استانهای واقع درجنوب شرق کشور،ارتفاعات زاگرس جنوبی و نوار شمالی کشور رخ می دهد ودر این مدت خلیج فارس و دریای خزر نیز مواج خواهد بود و دریای عمان امروز و فردا مواج خواهد بود.


براساس این گزارش، طی این مدت به سبب افزایش سرعت وزش باد در برخی نقاط شمال سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان جنوبی گرد و خاک پیش بینی می شود که می تواند کیفیت هوا و دید افقی را کاهش دهد و همچنین در برخی نقاط استان های یزد،کرمان،سمنان،اصفهان،ایلام، خوزستان،بوشهر، قم، مرکزی و تهران نیز گردوخاک رقیق پیش بینی می شود.
شایان ذکر است ،در دو روز آینده در برخی نقاط استان های کرمان و سیستان و بلوچستان رگبار نسبتا شدید رخ می دهد که به سبب آن آبگرفتگی معابر عمومی دور از انتظار نیست.
گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز امروز، کمی ابری و در بعدازظهرافزایش در ارتفاعات و گاهی وزش باد پیش بینی می شود  و در بیشینه خود به 38 درجه و درکمترین حالت به 24 درجه بالای صفر خواهد رسید.
برچسب ها: باران ، رگبار ، دما ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار