آرنولد اتریشی تبار که یکی دو سالی است دوباره به سینما برگشته، دی یکی دو سال آینده روزهای پرمشغله ای خواهد داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛‌روزی روزگاری اعلام این خبر که آرنولد شوارتزنگر قرار است در فیلمی با حضور زامبی ها بازی کند به معنای نبرد همه جانبه ی ستاره سینمای اکشن با مردگان متحرک بود اما با توجه به سن و سال فرماندار سابق کالیفرنیا فیلمی که آرنولد به تازگی برای بازی در آن قرارداد امضا کرده، حال و هوای دیگری دارد. نام فیلم مگی است و بر اساس یکی از فیلمنامه های فهرست سیاه هالیوود نوشته ی جان اسکات تری ساخته می شود.

آرنولد در این فیلم نقش پدری را بازی می کند که زامبی ها دخترش را گاز می گیرند و او تصمیم می گیرد از تبدیل شدن دخترش به یک زامبی جلوگیری کند سختی کار اینجاست که ویروس زامبی ها در سراسر آمریکا پخش شده است. هنری هابسن، کارگردانی که در زمینه ی ساخت تبلیغات تجربه دارد برای کارگردانی این فیلم انتخاب شده و قرار است کار تولید اولین فیلم سینمایی او در پاییز 2013 شروع شود. شوارتزنگر در تهیه ی فیلم هم همکاری خواهد کرد.

آرنولد اتریشی تبار که یکی دو سالی است دوباره به سینما برگشته، دی یکی دو سال آینده روزهای پرمشغله ای خواهد داشت؛ او علاوه بر بازی در مگی در فیلمی به کارگردانی دیوید آیر هم بازی خواهد کرد و بازی در قسمت پنجم ترمیناتور، قسمت سوم یک بار مصرف ها و ادامه ی فیلم کمدی دوقلوها هم جزو برنامه های اوست. از او فیلم نقشه ی فرار از 18 اکتبر 2013 به روی پرده خواهد رفت که در آن با سیلوستر استالونه همبازی است./ص

منبع: ماهنامه دنياي تصوير
برچسب ها: آرنولد ، سینما ، بازیگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار