رئيس ستاد حقوق بشر گفت: اشکال احمدی‌نژاد این بود که تصمیمات خويش را نمی‌ساخت و معتقد بود که همه را براي رسيدن به اهدافش باید به دنبال خود بکشاند و وقتي اين اتفاق نمي‌افتاد از ادامه راه باز مي‌ايستاد، هیچ سیستم مدنی در دنيا این طور عمل نمی‌کند.

"محمد‌جواد لاریجانی" رئيس ستاد حقوق بشر در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در توصیه‌ای به دولت جدید اظهار داشت: مسئولان دولت‌ بايد در چارچوب قانون اساسی براي مملکت تصميم بگيرند که چنانچه این اتفاق بیافتد قطعا کلید بسياري از توفیقات خواهد بود.

وی ادامه داد: هنگامی که یک ایده خوب به ذهن دولت مي‌ر‌سد، نبايد بلافاصله آن را تصویب کند بلکه باید آن ايده را ساخته و پرداخته کرده و با بزرگان سیاسی، علمی و نظامی کشور در میان گذاشته و در نهايت تصمیم درستي بگيرد.

رئیس ستاد حقوق بشر تصریح کرد: شعارها مخصوص زمان انتخابات بود اما اکنون زمان کشف بهترین تصمیم‌ها و ساختن ايده‌ها است چراکه "تصميم‌سازي" یک کلمه کلیدی در حل مشکلات است.

لاریجانی در تشريح ویژگی متمایز‌کننده حجت‌الاسلام و‌المسلمین دکتر‌حسن روحانی رئيس‌جمهور جديد اظهارداشت: دکتر روحانی به محاسبات کارشناسی اشراف داشته و به فضای بین‌المللی نیز توجه بسياري دارد و به طور کلی فرد محاسبه‌گری در برداشتن قدم‌های خود است.

وي افزود: اشکال احمدی‌نژاد این بود که تصمیمات خويش را نمی‌ساخت و معتقد بود که همه را براي رسيدن به اهدافش باید به دنبال خود بکشاند و وقتي اين اتفاق نمي‌افتاد از ادامه راه باز مي‌ايستاد در حاليکه هیچ سیستم مدنی در دنيا این طور عمل نمی‌کند.

رئيس ستاد حقوق بشر خاطرنشان کرد: دولت جدید باید با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری نقاط ضعف و قوت دولت گذشته را مورد توجه قرار داده و به دنبال تصمیم‌سازی در حل مسايل کشور باشد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار