مدیر ویژه فرهنگ و ارشاد قشم برای نخستین بار بیش از 200 عنوان کتاب قرآنی در دومین دوره نمایشگاه و جشنواره قرآنی قشم عرضه عرضه می شود.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بندرعباس، حجت الاسلام علی ملانوری گفت: در این دوره از نمایشگاه ناشرانی از کشورهای لبنان، سوریه، ترکیه و مصرحضور دارند.

وی افزود : در دومین دوره نمایشگاه و جشنواره قرآنی قشم دو بخش ویژه با محوریت سبک زندگی ایرانی اسلامی، صنایع و هنرهای دستی و همچنین حجاب و پوشش اسلامی در کنار محصولات قرآنی به نمایش در خواهد آمد.

مدیر ویژه فرهنگ و ارشاد قشم از عرضه انواع فرش، معرقکاری، سفال، کاشی، سرامیک و صنایع دستی با طرح های قرآنی و اسلامی در این نمایشگاه و جشنواره قرآنی نیزخبر داد.

ملانوری گفت: بخش حجاب و پوشش اسلامی نیز با عرضه بیش از 100 مدل چادر و 200 مدل روسری و مقنعه ، به معرفی هر چه بهتر پوشش‌های عبادی و حجاب می پردازد.

وی با ابراز خشنودی از حضور گسترده نهادهای قرآنی جزیره قشم و استان هرمزگان در نمایشگاه پیش‌رو، افزود: غرفه‌هایی در اختیار این مراکز و انجمن تازه تاسیس قرآن و عترت قشم گذاشته شده است، تا به عضوگیری و معرفی فعالیت‌های خود بپردازند.

این نمایشگاه از 14 تا 25 مرداد گشایش می یابد.

بن‌های تخفیف و رایگان، از دیگر تسهیلات ویژه ی این نمایشگاه برای عموم مردم و گروه‌های قرآنی اند./س

برچسب ها: عرضه ، کتاب قران ، خارجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.