صدها تن از مسلمانان روزه دار از ملیت های مختلف در شهر وین, پایتخت اتریش روز جهانی قدس را گرامی داشتند.شرکت کنندگان در این راهپیمایی با در دست داشتن پرچم های فلسطین , جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ یک زن پزشک مسلمان اتریشی گفت : من هر ساله در این راهپیمایی شرکت می کنم.این روز برای ما مهم است چراکه می خواهیم نشان دهیم مردم فلسطین نباید بیش از این تحت فشار و ظلم قرار گیرند.

یک مسلمان عرب شرکت کننده در این راهپیمایی می گوید : ما می خواهیم در این راهپیمایی به همه مردم جهان نشان دهیم که چه اتفاقی برای مردم فلسطین می افتد.فشار و ظلمی که علیه ملت فلسطین صورت می گیرد باید همه مردم جهان از ان باخبر شوند. ما همه چیز از مطبوعات می شنویم ,اما انچه که برخی مطبوعات از وضعیت مردم فلسطین نشان مید هند درست نیست و ما می خواهیم واقعیت را به گوش جهانیان برسانیم.تظاهرکنندگان با دردست داشتن عکس هایی از جنایات صهیونیست ها علیه مردم بی گناه فلسطین و با شعارهای صهیونیسم مساوی با فاشیسم و آپارتاید است در شهر وین به حرکت درآمدند

یک مرد مسلمان پاکستانی در این تظاهرات گفت : ما مانند هرسال روز جهانی قدس را گرامی می داریم.در این راهپیمایی از ملیت های مختلف جهان شرکت د ارند, از لحاظ سیاسی این روز بسیار مهم است زیرا به همه جهان نشان می دهیم در فلسطین اشغالی چه جنایاتی صورت می گیرد. 
اسراییل یک حکومت ترور است وخاک فلسطین را به اشغال خود در آورده است. 

راهپیمایی کنندگان در قطعنامه پایانی خود عملکرد نژادپرستانه رژیم اشغالگر قدس و قتل عام کودکان , زنان و مردان بی گناه فلسطین را محکوم کردند.در این قطعنامه بر بازگشت همه اوارگان فلسطینی به سرزمین خود تاکید شد.

برچسب ها: قدس ، وین ، تظاهرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار