مدير منطقه 1 شهرداري کرج گفت: در راستاي بهينه سازي فضاي تردد شهروندان و مسافران عمليات تراش و روکش آسفالت خيابان چالوس انجام شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حسن مدير روستا با بيان اين مطلب اظهار داشت: اين عمليات در خيابان چالوس حد فاصل ترمينال جديد تا پل جانبازان انجام گرفته است.
وي با بيان اينکه جاده چالوس به عنوان يکي از زيباترين جاده‌هاي جهان جايگاه خاصي ميان هم ميهنان داشته و همواره از تردد بسيار بالايي برخوردار است ضرورت رسيدگي به آن را يادآور شد و گفت: يکي از راه‌هاي ايجاد سلامت ترافيک و ايمني در اين مسير بهبود و اصلاح معابر منتهي به اين جاده زيبا است.
مدير روستا ميزان عمليات تراش و روکش انجام گرفته در مسير فوق را يک هزار و پانصد متر عنوان کرد و افزود: اين مسير جزء مسيرهاي است ک از داخل شهر به سمت جاده چالوس منتهي مي‌شود.
مدير منطقه 1 شهرداري کرج همچنين از اتمام عمليات جدول گذاري در خيابان‌هاي بوستان اين منطقه خبر داد و تصريح کرد: جدول گذاري در دو بوستان 2 و 3 منطقه به پايان رسيده که با اين اقدام هدايت آب‌هاي سطحي و آ‌ب‌هاي ناشي از بارندگي با کيفيت و سرعت بهتري انجام خواهد گرفت.
مدير روستا ترميم نوار حفاري شرکت آب و فاضلاب در خيابان نيک نژاد جنوبي را نيز از ديگر اقدامات اخير اين منطقه از شهرداري کرج ذکر کرد و با بيان اينکه فعاليت‌ةاي فوق با تلاش واحد عمران منطقه انجام مي‌گيرد، خاطر نشان کرد: ترميم اين نوار حفاري ناشي از اجراي عمليات شرکت آب و فاضلاب در خيابان نيک نژاد جنوبي به متراژ 400 متر بوده است./ف
برچسب ها: روکش ، مسیر ، چالوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار