واقعيت انتساب فرد جديد در سمت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي دولت يازدهم، نبود ضرورت براي اشراف او بر همه ي حوزه ها است.

محمود آموزگار، دبير اتحاديه ناشران و كتابفرشان تهران در پاسخ به خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران مبني بر نظرش درباره ي شخصيت علي جنتي به عنوان وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي احتمالي دولت يازدهم، گفت: در مورد جنتي بايد گفت به هر حال وي با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي بيگانه نبوده و سابقه اي 7 ساله براي حضور در اين وزارتخانه داشته است.

وي افزود: علي جنتي با ساختار وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامي آشنا است.

دبير اتحاديه ناشران و كتابفروشان در بخش ديگري از سخنان خود با بيان آنكه به هر حال نمي توان وزيري را براي يك وزارتخانه با فعاليت هاي متنوع و گسترده يافت كه جامع همه اين حوزه ها باشد، اظهار داشت: واقعيت هم آن بوده كه ضرورتي هم ندارد كه وزير وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامي با همه ي حوزه هاي فعاليتي اين وزارتخانه آشنا باشد، البته آشنايي با مباحث و مشكلات وزارتخانه ي فرهنگ و ارشاد اسلامي براي وزير آينده لازم است.

وي در ادامه يافتن همكاران مناسب در حوزه هاي مختلف فعاليت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و تعامل مناسب با بقيه ي وزارتخانه ها را شرط موفقيت وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي دانست.

آموزگار خاطرنشان كرد: اختيارات مناسبي براي وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامي براي رسيدگي به تمامي حوزه هاي فعاليتي اين وزاتخانه پيش بيني نشده و اين امر در گرو همكاري با وزارتخانه ها و نهادهاي ديگر است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار