فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: مواد مخدر صنعتی بسیار تخریب‏کننده است و آثار این مواد بر جامعه و خانواده بسیار وخیم ‏‌تر از آن است که تصور می‏ شود.

مهیار رستگاری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: خانواده ‏ها باید نقش خود را در تربیت، کنترل، نظارت و هدایت فرزندان به عهده گیرند تا شاهد این قبیل موارد در سطح شهرستان پردیس نباشیم.

وی ادامه داد: خانواده‏ ها باید فرزندان خود را در این رابطه و با مشکلات مواد مخدر آگاه کنند و بدانند جاذبه کاذب این مواد جاذبه‏ ای نیست که جوانان سراغ آن بروند.

رستگاری افزود: فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از انهدام باند توزیع مواد مخدر روان ‏گردان در پردیس به همت مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در خاتمه تصریح کرد: در عملیاتی در شهرستان پردیس دو سارق موتورسیکلت دستگیر و از آنان تعداد 6 دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

وی ادامه داد: پس از بازرسی از مخفی ‏گاه این سارقان، مقدار 100 گرم مواد مخدر روان ‏گران از نوع شیشه کشف شد.

رستگاری اضافه کرد: پس از بازجویی‏ های فنی در رابطه منبع و سرمنشأ این مواد، موفق به شناسایی سرکرده ‏های این باند در منطقه تهران پارس شدیم.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس افزود: طی عملیاتی ضربتی با همکاری پلیس عملیات، پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس پیشگیری و پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس، جمعاً یک کیلو و 194 گرم مواد مخدر از نوع شیشه و همچنین مبلغ 16 میلیون و 400 هزار تومان وجه نقد از متهمان کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: در دو عملیات صورت گرفته، شش متهم با میانگین سنی 25 تا 30 سال دستگیر شدند.

رستگاری اضافه کرد: عملیات اول در شهرستان پردیس و عملیات دوم در منطقه تهران ‏پارس صورت پذیرفت و بدین ترتیب، منبع ارسال و توزیع مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه در شهرستان پردیس منهدم شد./س


برچسب ها: مواد مخدر ، جوانان ، پردیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.