با اعلام اسامي نفرات برتر كنكور ۹۲دانش آموزان پويان مينايي و مهدي زارعي از شهرستان ممسني به ترتيب با كسب رتبه چهارم گروه آزمايشي رياضي و فني و رتبه دهم گروه آزمايشي علوم تجربي ركوردار برترين هاي كنكور را بين شهرستانهاي كشور بدست آوردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، دانش آموزان فارسي توانستند رتبه‌ي چهارمي و پنجمي در گروه آزمايشي رياضي و فني، يك رتبه‌ي سومي را در گروه آزمايشي زبان‌هاي خارجي و يك رتبه دهم را در گروه آزمايشي علوم تجربي كسب كنند.
براساس اين گزارش پويان مينايي از ممسني و «هومن واصلي» از شيراز توانستند به ترتيب رتبه‌هاي چهارمي و پنجمي گروه آزمايشي رياضي و فني را از آن خود كنند.
همچنين مهدي زارعي از ممسني رتبه دهم را در گروه آزمايشي علوم تجربي بدست‌آورد و در گروه زبان‌هاي خارجي نيز آرش غياثي سيد‌كي از شيراز رتبه سوم را كسب كرد.
بر اساس اين گزارش ممسني با داشتن دو دانش‌آموز در بين برترين‌هاي كنكور ۹۲، ركوردار در بين شهرهاي غير مركز استان در كشور شده است.
شهرستان ممسني به مركزيت نورآباد كه در ۱۵۸كيلومتري غرب شيراز قرار گرفته است به لحاظ تحصيلكرده هاي دانشگاهي در سطح كشور از جايگاه رفيعي برخوردار است./ع

برچسب ها: ممسنی ، رکورد ، کنکور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.