مهمترین عناوین روز گذشته به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران 
تحليلگر پايگاه تحليلي "هيل" با انتشار مقاله و با توصيه هايي به دولت "باراک اوباما" رييس جمهور آمريکا از وي خواسته است تا مسير تعامل را با جمهوري اسلامي ايران در پيش گيرد.
"محمدرضا صادق" مشاور ارشد حسن روحاني در مصاحبه با خبرگزاري ترند آذربايجان اعلام کرد ليست کابينه جديد در حال تکميل است و فردا ارائه خواهد شد.
"رایان کاستلو" تحلیلگر روزنامه "هافیگتون پست" به دولت اوباما توصیه می کند تا در برابر اقدام اخیر نمایندگان آمریکایی در مورد تشدید تحریم ها علیه کشورمان سکوت نکند و اقدامی فوری برای تعامل با ایران انجام دهد.
احمد داود اوغلو وزير امورخارجه تركيه براي حضور در مراسم تحليف دكتر حسن روحاني رئيس جمهور منتخب ايران امروز عازم تهران شد.
سخنگوي وزارت امور خارجه آلمان امروز اعلام کرد سفارت‌خانه اين کشور در يمن بنا به دلايل امنيتي، طي روزهاي يکشنبه و دوشنبه تعطيل خواهد بود.
يکي از اعضاي کنگره آمريکا ، سفير سابق آمريکا در افغانستان را طراح سناريوي جنگ و حضور مستمر آمريکا در افغانستان توصيف کرد.
مشاور رئيس جنوب سودان از به تعويق افتادن سفر عمر البشير به ايران خبر داد.
"کريم سجادپور" کارشناس بنياد "کارنگي" و "علي واعظ" پژوهشگر گروه بين المللي "بحران" در مقاله مفصلي که پيرامون برنامه هسته اي کشورمان و راهکارهاي ديپلماتيک در مذاکرات هسته اي منتشر کرده اند معتقدند که دولت آمريکا بايستي تنها به راهکار ديپلماتيک با کشورمان توجه نمايد.
راهپیمایی مردم در شهر لندن در روز جهانی قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین از دفتر بی‌بی‌سی که از حامیان اصلی رسانه ای و تبلیغاتی رژیم صهیونیستی به شمار می رود تا سفارت آمریکا که حمایت بی قید و شرطی را از رژیم تل آویو انجام می دهد، برگزار شده است.
يكي از مسئولان بيمارستان سوروكا در منطقه بئر السبع مرگ آريل شارون نخست وزير اسبق رژيم صهيونيستي را تكذيب كرد.
يكي از اعضاي كنگره آمريكا از دست داشتن جورج صبرا رئيس پيشين گروه موسوم به ائتلاف ملي مخالفان سوريه در ربوده شدن دو كشيش لبناني در حلب خبر داد.
رئيس اتحاديه جهاني علماي مسلمان به علت فتواهاي سياسي در حمايت از اخوان المسلمين، مفتي فتنه ناميده شده است.
پايگاه تحليلي "دبکا فايل" وابسته به نهادهاي اطلاعاتي رژيم صهيونيستي در گزارش تازه خود پيش بيني هايي را در مورد آينده تحولات مصر انجام داده است.
جمعیت وفاق بحرین اعتراف وزارت کشور به حمله به منزل "شیخ علی سلمان" دبیرکل این جمعیت را نشانه فرهنگ راهزنی آل خلیفه دانست.
رابرت بولنتس سخنگوي حزب مسيحي آلمان و رئيس كميسيون امورخارجي در پارلمان اين كشور خواستار فرصت دهي غرب به رئيس جمهور منتخب ايران شد.
مشاور ارشد حسن روحاني گفت: ليست کابينه جديد در حال تکميل است و فردا به مجلس ارائه خواهد شد.
"جهاد الحداد" سخنگوي جمعيت "اخوان المسلمين" اواخر روز گذشته اظهار داشت که "ويليام برنز" معاون وزير امور خارجه آمريکا بزودي با يکي از نمايندگان گروه موسوم به "ائتلاف ملي براي حمايت از مشروعيت" يکي از گروههاي حامي "محمد مرسي" رييس جمهور مخلوع مصر ديدار خواهد نمود.

برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار