هفته آينده مكان برگزاري جشنواره كودك مشخص و اطلاع‌رساني خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران، برنامه "هفت" به سردبيري و اجرا "محمود گبرلو" شب‌گذشته برنامه‌ي خود را با موضوع طرح "اذان تا اذان" آغاز كرد و به همين منظور تماس تلفني را با "احمد ميرعلايي" مدير بنياد فارابي برقرار كرد.

"احمد ميرعلايي" مدير بنياد فارابي در خصوص دلايل افت طرح "اذان تا اذان" گفت: موضوع اكرن "اذان تا اذان" تا حدودي رها شد در صورتيكه با برنامه‌ريزي صحيح و اصولي مي‌توانستيم فيلم‌هاي خوبي را در اين مدت اكران كنيم.

وي ادامه داد: تهيه‌كنندگان تمايلي به اكران فيلم‌هاي خود در اين طرح ندارند و بايد با تبليغات مناسب و انتخاب درست فيلم‌ها و همچنين برنامه‌ريزي زودتر از موعد مقرر، تهيه‌كنندگان را براي اكران مشتاق كنيم.

"ميرعلايي" در خصوص فعاليت‌هاي بنياد فارابي نيز عنوان كرد: در حال حاضر به دنبال آماده كردن برنامه‌هاي جشنواره كودك هستيم و صحبت‌هايي  را نيز درخصوص مكان برگزاري در "اصفهان" انجام داديم كه تا هفته‌آينده نتيجه مذاكرات مشخص مي‌شود.

وي تصريح كرد: بنياد فارابي در خصوص توليدات خود نيز فيلمنامه‌هاي قابل‌قبولي را در دست دارد كه با اختصاص بودجه موردنياز توليدات خود را براي حضور در جشنواره آماده كند.

"ميرعلايي" در پاسخ به سؤال مجري برنامه مبني بر دبيري جشنواره كودك اظهار داشت: تا آخرين لحظه فعاليت‌هاي خود را براي برگزاري جشنواره انجام خواهيم داد و در هر زماني نيز در صورت لزوم تحويل مي‌دهيم.

وي با اشاره به عنصر جذابيت در توليدات فيلم‌ها تأكيد كرد: سينماي ما در چند سال‌گذشته بدليل نبود عنصر جذابيت مخاطبان خود را از دست داده است و بايد علاوه بر مسايل ارزشي به عنصر جذابيت در توليداتمان به منظور افزايش مخاطب توجه كنيم.

"ميرعلايي" خاطر نشان كرد: بنياد فارابي در توليدات خود به اين موضوع توجه بسياري داشته به طوريكه با ساخت فيلم‌هايي چون"دربند"،"هيس دخترها فرياد نمي‌زنند" مخاطبان بي‌شماري را به خود جذب كرده است./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار