راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران و سایر نقاط کشور تا دقایقی دیگر آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران مستقر در سطح شهر، در حالی تا دقایقی دیگر راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران و سایر نقاط کشورمان آغاز خواهد شد که از هم‌اکنون مقدمات خلق حماسه‌ای دیگر فراهم شده است.  
 
براساس این گزارش،‌ اصحاب رسانه‌های خبری، نیروهای انتظامی،‌امدادی، راهنمایی و رانندگی، آتش‌نشانی، اورژانس و سایر دستگاه‌های ذیربط در نقاط مختلف شهر مستقر شده و آماده خدمت‌رسانی به روزه‌داران حاضر در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس هستند.  
 
همچنین تعدادی از هموطنان نیز با در دست داشتن پلاکاردهایی در برخی مسیرهای 9گانه راهپیمایی امروز حاضر شده و منتظر شروع مراسم هستند تا گام دیگری از خلق حماسه سیاسی را به نمایش بگذارند.  
 
گفتنی است در خیابان انقلاب غرفه‌هایی در طول مسیر تعبیه شده که در آن جنایت‌های رژیم صهیونیستی و مظلومیت ملت فلسطین به مردم نمایش داده می‌شود و همچنین تصاویر شهدا و رهبران فلسطین نیز در طول مسیر به چشم می‌خورد.  
 
یکی از نکات جالب راهپیمایی امسال استقرار تیم پزشکی در حد فاصل مسیر است که به روزه‌داران مشاوره می‌دهند.

 
براساس این گزارش در طول مسیر پلاکاردهایی نصب شده که برخی از آنها به فتوای مراجع اعظام درباره شرکت‌های صهیونیستی اشاره شده است؛ به طور مثال بر اساس نظر امام خمینی هرگونه خرید و فروش با شرکت‌های صهیونیستی حرام است همچنین نظرات مقام معظم رهبری، آیت‌الله سیستانی و آیت‌الله مکارم شیرازی و ... در پلاکاردهایی نصب شده است.  
 
همچنین بر روی پلاکاردی، برخی شرکت‌های داخلی که به طور مستقیم و غیرمستقیم از محصولات شرکت‌های صهیونیستی استفاده می‌کنند نیز محکوم شده است.
 
مردم روزه‌دار کشورمان امروز در حالی به دفاع از مردم مظلوم فلسطین به پا می‌خیزند که به نوعی حمایت از مسجدالاقصی نیز به شمار می‌رود.
 
 
گفتني است؛  یکسال پس از پیروزی انقلاب اسلامی توسط بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی‌(ره) آخرین جمعه ماه رمضان به منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین با نام روز قدس نامگذاری شد و هر سال نه تنها مردم مسلمان ایران بلکه سایر مسلمانان جهان این روز را گرامی می‌دارند.  
 
فلسطین که بخشی از بلاد شام (سوریه، لبنان و اردن)‌ به شمار می‌رود در سال 1948 با تصمیم برخی سران کشورهای غربی توسط رژیم صهیونیستی اشغال شد.  


انتهاي پيام/


برچسب ها: روز ، جهانی ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار