سازمان بسيج رسانه با انتشار بيانيه اي از مردم اين استان براي شركت حماسي در راهپيمايي روز جهاني قدس دعوت كرد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، در اين بيانيه آمده است :روز قدس ميراث گرانبهاي بنيانگذار فقيد جمهوري اسلامي و نشاني از عمق دورانديشي و هوشمندي امام خميني (ره) است.

اين بيانيه افزوده است : روز جهاني قدس روز فرياد رهايي فلسطين از چنگال صهيونيست‌هاي غارتگر ، روز فرياد مسلمانان عليه رژيم اشغالگر قدس و استكبار جهاني است ، روز مقابله مستضعفين با مستكبرين است.

در بخشهايي از اين بيانيه آمده است: روز قدس نماد آزادي خواهي، ظلم ستيزي و روز تجلي اراده مسلمانان مبني بر تحقق حاكميت مستضعفان بر زمين است.(وَنُرِيدُ أَن نَّمُنَّ عَلَي الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ).

ابتكار معمار كبير انقلاب اسلامي در پديد آوردن روز جهاني قدس ، امروز منجر به ابراز وجود و احساس اقتدار ملت‌هاي حق طلب و آزاديخواه در مقابل قدرت‌هاي استكباري و استعمارگر در اقصي نقاط عالم شده به طوري كه امروز نقطه ثقل وحدت در جهان اسلام موضوع قدس و فلسطين است.

بسيج رسانه در اين بيانيه آورده است : بي شك انقلاب اسلامي مبارزات ضد استكباري و صهيونيستي را در جهان بويژه كشور هاي اسلامي تشديد كرد و روند تشكيل جبهه مقاومت را دگرگون ساخت و مانع جدي در مسيرتحقق اهداف توسعه طلبانه مستكبرين عالم بوجود آورد ، شاهد عيني آن بيداري اسلامي و سرنگوني مرتجعين وابسته به جبهه غرب است.

امروز استكبار جهاني براي كمرنگ كردن اولويت قدس براي مسلمانان، تلاش مي کند علاوه بر حذف محور مقاومت، انقلاب‌هاي اسلامي منطقه را به سوي دموكراسي غربي با جنگ داخلي و فرقه‌اي سوق دهد تا حيات صهيونيست با اضطراب كمتري سپري شود.

ما مديران مسئول ، سرپرستان ، سردبيران، دبيران ، خبرنگاران ، عكاسان و فعالان بسيجي رسانه هاي استان فارس بر اين باور هستيم كه تنها راه‌حل مسئله فلسطين نابودي رژيم صهيونيستي و خروج صهيونيست‌هاي غاصب از سرزمين‌هاي اشغالي، بازگشت آوارگان فلسطيني از اقصي‌نقاط جهان و برگزاري يك همه‌پرسي فراگير و آزاد براي تعيين سرنوشت آينده اين كشور، با رأي و اراده آنان است و هرگونه راه حل ديگر را ايجاد فرصت براي تداوم حيات اهريمني رژيم جعلي صهيونيستي و ادامه ظلم و پايمال‌كردن حقوق مسلم فلسطيني‌ها تلقي و آن را محكوم به شكست و هر گونه مذاكره سازش كارانه با صهيونيست هاي خبيث را خيانت به اسلام و نوعي دهن كجي به خون شهدا ميدانيم.

آرمان آزادي قدس شريف و حمايت همه‌جانبه از مقاومت اسلامي فلسطين و تلاش براي محو غده سرطاني را همچنان اولويت اول جهان اسلام دانسته و الگوي مقاومت را يگانه راه مقابله‌ي پيروزمند و افتخارآميز با رژيم جعلي و نامشروع صهيونيستي مي‌دانيم.

ما اصحاب بسيجي رسانه هاي استان فارس در قالب رزمندگان نبرد نرم ، ضمن گراميداشت روز جهاني قدس ، يادگار ارزشمند و تاريخي حضرت امام خميني (ره) و بيعت مجدد با آرمانهاي بنيانگذار جمهوري اسلامي و منويات مقام معظم رهبري ، جنايت اشغالگران و حاميان غربي آنان را محكوم كرده و با اعتقاد كامل به حقانيت ملت مظلوم فلسطين و تاكيد بر غاصب و غير قانوني بودن رژيم اشغالگر صهيونيستي ، حمايت راسخ خود را از مردم مظلوم فلسطين اعلام داشته و ضمن تاكيد بر اين نكته كه رژيم غاصب صهيونيستي با اتحاد و همبستگي امت اسلامي محكوم به شكست و نابودي است ؛ اعلام مي‌داريم در روز قدس همگام با ساير اقشار مردم خداجوي ايران اسلامي در راهپيمايي باشكوه روز جمعه شركت خواهيم كرد.

در پایان از آحاد مردم هميشه در صحنه و روزه‌دار دعوت شده تا با حضور قدرتمند خود در راهپيمائي باشكوه و دشمن شكن روز جهاني قدس لرزه بر اندام پوشالي آمريكا و رژيم غاصب صهيونيستي انداخته و موجب دلگرمي و قوت قلب مبارزان فلسطيني باشند./س

برچسب ها: دعوت ، فارس ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.