قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: مقاومت در برابر ظلم و ستم و احقاق حقوق انسان‌ها از جمله پیام‌های روز قدس است به طوری که جبهه مقاومت با روز قدس جان می‌گیرد و تقویت می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام والمسمین محمود رجبی با اشاره به فرارسیدن روز قدس اظهار کرد: روز قدس آخرین جمعه ماه رمضان است و این روز پیام‌های مختلفی در داخل و خارج از کشورهای اسلامی دارد.

وی خاطرنشان کرد: روز قدس به عنوان روز مبارزه با اشغالگری رژیم غاصب صهیونیستی محسوب می‌شود و حضور در راهپیمایی این روز به معنای ابراز انزجار از رژیم صهیونیستی به عنوان رژیم اشغالگر و مبارزه با ظلم و ستم علیه بشریت است.

قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) عنوان داشت: اقدامات شوم رژیم اشغالگر قدس تنها این نیست که مردم مسلمان فلسطین را از کشورشان خارج کرده بلکه این رژیم علیه بشریت فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: نیروهای رژیم صهیونیستی، هر کس که با این رژیم مخالفت کند را ترور کرده و با این اقدامات علیه بشریت در سطح جهان فعالیت می‌کند.

رجبی با بیان اینکه روز قدس دارای پیام ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و ستم است گفت: مقاومت در برابر ظلم و ستم و احقاق حقوق انسان‌ها از جمله پیام‌های روز قدس است به همین دلیل جبهه مقاومت با روز قدس جان می‌گیرد و تقویت می‌شود.

وی با اشاره به نامگذاری روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان گفت: انتخاب امام خمینی(ره) مبنی بر نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس دارای پیام عجین شدن معنویت با حضور سیاسی است.

وی یادآور شد: حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس هر چه بیشتر باشد، الفت و همدلی را به وجود می‌آورد و قدرت بیشتری در حوزه دیپلماسی ایجاد می‌کند./س

برچسب ها: قم ، جبهه ، مقاومت ، روز ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.