پیشکسوت موسیقی کشورمان گفت : هنرمند برای دل مردم کار می کند و مسئولان باید توجهی جدی به این قشر از جامعه داشته باشند زیرا فعالیت گذشته آنها بوده که موسیقی ایران هم اکنون از چنین جایگاهی برخوردار شده است و به همین خاطر نباید فراموش شوند.

داوود گنجه ای در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد ارج نهادن به جایگاه پیشکسوت در هنر موسیقی بیان داشت: هنرمندان زیادی در عرصه موسیقی در کشور داریم که با وجود کهولت سن کارنامه ای درخشان در موسیقی ایران زمین دارند و حال که به مرز بازنشستگی رسیده اند نباید آنها را فراموش کرد.

وی با تاکید بر حضور برخی از بزرگان موسیقی خارج از گود تصریح کرد: اساتید و بزرگان این هنر همچون مرحوم یاحقی همایون خرم و هنرمندان دیگر به دیار باقی شتافتند و برخی از آنها هم اکنون در خارج از بدنه موسیقی هستند.

پیشکسوت موسیقی کشورمان اضافه کرد: فوت بزرگان موسیقی ایران برای مسئولین هشداری جدی است در موسیقی ایران بزرگانی را در بیرون چارچوب حمایتی مسئولان حوزه فرهنگ و هنر می بینیم که هر کدام از آنها در تاریخ موسیقی ایران با خلق آثاری ارزشمند اسم و رسمی دارند ولی خارج از گود هستند و زیر سایه حمایت قرار ندارند.

گنجه ای در خاتمه اظهار داشت: هنرمند برای دل مردم کار می کند و مسئولان باید توجهی جدی به این قشر از جامعه داشته باشند زیرا فعالیت گذشته آنها بوده که موسیقی ایران هم اکنون از چنین جایگاهی برخوردار شده است./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.