گمرك اصفهان براي ارزيابي كالا، انبارداري و تحويل و ترخيص كالا تخفيفات ويژه ۱۰ تا ۲۰ درصدي ارائه مي دهد.

مدير عامل شركت انبارهاي عمومي و خدمات گمركي اصفهان در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان گفت: گمرك اصفهان قادر به ترخيص كالاي تاجران اصفهاني در مدت سه تا چهار روز است.

محمد شريفي گفت: اين گمرك حذف ترخيص كاران، واسطه ها و حق العمل كاران در امور گمركي بسياري از هزينه هاي غير واقعي را كاهش مي دهد.

وی افزود: حذف ترخيص كاران در امور ترخيص كالا نيازمند اطلاع رساني گمرك به بازرگانان، آشنايي آنها با قوانين تعرفه ها و برگزاري هم انديشي در اين باره توسط اتاق بازرگاني اصفهان است.
مدير عامل شركت انبارهاي عمومي و خدمات گمركي اصفهان اضافه كرد: اين شركت آماده برگزاري هم انديشي براي آشنايي بازرگانان اصفهاني با قوانين تعرفه هاست.
وي تصريح كرد: ترخيص كالا توسط ترخيص كاران گاه در سه مرحله انجام مي شود در حالي كه شركت انبارهاي عمومي و خدمات گمركي اصفهان مي تواند اين عمل را در يك مرحله انجام دهد.
شريفي با تاكيد بر اينكه تاجران و بازرگانان تنها عمل ترخيص كالا در مدت زمان كوتاه را در نظر مي گيرند، افزود: ترخيص كالاي بسياري از اين افراد كه در بنادر جنوبي كشور صورت مي گيرد بسيار پرهزينه است و در مواردي ممكن است براي آنها مشكلات امنيتي ايجاد كند.

مدير عامل شركت انبارهاي عمومي و خدمات گمركي اصفهان كاهش هزينه ها، تسريع در امور گمركي، كاهش مشكلات سوخت، رعايت مسائل زيست محيطي و كم شدن تصادفات جاده اي را از ديگر مزاياي ترخيص كالا از طريق گمرك اصفهان و اين شركت بيان كرد.
وي ظرفيت انبار يكهزار و ۵۰۰ كانتينر را از قابليت هاي اين شركت عنوان كرد و افزود: اين شركت داراي ۵۰ هكتار زمين و خدمات و ماشين آلات پيشرفته در امور گمركي است.
شريفي از ديگر مزاياي انجام امور گمركي و واردات و صادرات توسط گمرك اصفهان را داشتن خطوط راه آهن بيان كرد/س.

برچسب ها: اصفهان ، شرکت ، خدمات ، گمرکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.