عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس گفت: کساني که طي 8 سال در برابر فعاليت‌ها و عملکردهاي احمدي نژاد سکوت اختيار کرده‌اند و اکنون براي رئيس‌جمهور منتخب خط و نشان مي‌کشند و بهتر است که در ابتدا به وي مجال کارکردن را بدهند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، بهروز نعمتي نماينده مردم اسدآباد در مجلس، در صحن علني امروز (7 مرداد) در نطق ميان دستور با اشاره به خلق حماسه سياسي با تدابير هوشمندانه رهبري و تلاش مردم اظهار داشت: اميدواريم "حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر روحاني" با عمل کردن به تمام وعده‌ها و برنامه‌هاي خود، روحيه اعتدالي خود را به ملت به اثبات برساند.

وي با اشاره به تاثيرگذاري نقش مجلس شوراي اسلامي در جمهوري اسلامي گفت: اميدواريم مجلس ضمن امر نظارتي از هرگونه امورات جزئي پرهيز و از انديشه و فکر بيشتر از حال استفاده نمايند.

عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس، تصريح کرد: در حال حاضر مجلس شوراي اسلامي در عرصه‌اي گام بر مي‌دارد که مشکلات اساسي مملکت را با طرح‌هاي يک فوريتي و دو فوريتي حل نمي‌کند و همين مسئله انديشه کردن و انجام کار کارشناسي را از مجلس گرفته و از ريل‌گذاري واقعي که مورد تائيد "مقام معظم رهبري" است، فاصله گرفته است.

نعمتي بيان داشت: مجلس بايد روند حرکتي خود را با تغيير و تحولاتي روبرو کند، چرا که اين مسئله موجب تغييراتي در کشور خواهد شد.

وي با انتقاد از عملکرد احمدي‌نژاد در طي 8 سال گفت: کساني که طي اين مدت در برابر فعاليت‌ها و عملکردهاي احمدي نژاد سکوت اختيار کرده‌اند و اکنون براي رئيس‌جمهور منتخب خط و نشان مي‌کشند و بهتر است که در ابتدا  به حجت السلام و المسلمين دکتر حسن روحاني مجال کارکردن را بدهند.

نماينده مردم اسدآباد ادامه داد: اگر چنانچه رئيس‌جمهور منتخب مجلس را در راس امور قرار نداد و اگر فاقد روحيه قانونمداري بود و مجلس را تضعيف کرد و در برابر عملکرد خود آمارهاي بي‌پايه و اساس ارائه داد و اگر در جامعه به ايجاد تنش پرداخت، آنگاه وي را به باد انتقاد بگيريم.

نعمتي به مشکلات مختلف از حوزه انتخابيه خود اشاره و تصريح کرد: کمبود آبي و خشکسالي، ناتواني کشاورزان در پرداخت وام‌هاي بانکي، مشکلات مربوط به امر بهداشت و ناتواني در پرداخت حقوق پرسنل، خسارات و مشکلات جبران ناپذير را به مردم وارد کرده است.

وي در پايان به ديگر مشکلات موجود در حوزه انتخابيه و ارائه آمارهاي اشتباه از سوي "محمود احمدي نژاد" در خصوص انجام کارهاي عمراني، زيرساختي در کشور اشاره داشت.

انتهاي پيام/
برچسب ها: کمیسیون ، صنایع ، معادن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار