غلامرضا موسوی گفت: امیدواریم جشن بعدی ما به بهانه بازگشایی خانه سینما باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران شامگاه 5 مرداد ماه شورای عالی تهیه کنندگان ضیافت افطاری را برای اهالی هنر و اصحاب رسانه در نظر گرفت که در این مراسم چهره های کارگردانان و تهیه کنندگان بیشتر به چشم می خورد و کمتر شاهد حضور صنف بازیگران بودیم البته در این میان پانته آ بهرام از جمله بازیگرانی بود که در این مراسم افطاری حضور داشت.


همچنین غلامرضا موسوی رئیس شورای عالی تهیه کنندگان در این مراسم ضمن خوش آمدگویی به میهمانان به جلسه خانه سینما اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه مکان جلسه مشخص نیست به طور قطع جلسه مجمع عمومی منتفی خواهد بود البته تا زمان معرفی  مکان جدید 15 روز جلسه به تعویق می افتد.


وی ادامه داد: امیدوارم با بازگشایی خانه سینما جشنی را نیز به مناسبت این موضوع برگزار کنیم.


موسوي عنوان كرد: خوشحالیم از اینکه در این گردهمایی با همکارانمان هستیم. اما خوشحال‌تر بودیم اگر با رفتارهای معاونت سینمایی روبرو نبودیم و خبر بازگشایی خانه سینما را داشتیم. این از اتفاقات عجیب این روزگار است. دوستان ریل را عوض کردند و لوکوموتیو به ته دره افتاد. امید داشتیم موقع رفتن‌شان حداقل اتفاق خوبی بیفتد. به هر حال خانه سینما بازگشایی می‌شود چه فردا چه چند روز آینده! اما متاسفم برای دوستانی که تلاش می‌کنند این اتفاق نیفتد.




گفتنی است در این ضیافت افطاری می توان به چهره هایی چون فرهاد توحیدی، سیروس الوند مهدی فخیم زاده محمد علی طالبی رضا میرکریمی مازیار میری منوچهر محمدی امیر اسفندیاری محمدرضا شریفی نیا کیوان کثیریان علی علائی مجتبی فراورده کاظم راست گفتار فرشته طائر پور فریدون جیرانی علیرضا داود نژاد سیامک شایقی محمد بزرگ نیا حبیب اسماعیلی محمد علی سجادی بهروز شعیبی و جمعی از اصحاب رسانه اشاره کرد./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۱۲:۴۹ ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
اقای شریفی نیا عشق منه همیشه بهترینه خیلی دوستش دا رم
آخرین اخبار