دبیر هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال در خصوص اظهارات خطیبی گفت: با اینکه خطیبی گفته هایش را اصلاح کرده است اما ما ادعای مطرح شده توسط این سرمربی برعلیه ماجدی را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

محمد علیپور دبیر هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تخلفات کارگروه 5 نفره تشکیل دادیم تا تخلفات را مورد بررسی قرار دهند، بر این اساس صحبت های خطیبی و سعید آقایی را کارشناسان ما بررسی خواهند کرد.

علیپور در ادامه اظهار داشت: تماس هایی که با آقایی برقرار شده است را با هماهنگی مقام های قضایی بررسی و کنترل خواهیم کرد، اگر این مسائل به باشگاه استقلال مربوط باشد مسئولان این تیم را برای ارائه توضیحات به کمیته اخلاق دعوت خواهند کرد، همچنین کارشناسان نوع بازی بازیکن مورد نظر خطیبی را در دیدار با استقلال آنالیز خواهند کرد.

وی در ادامه بیان داشت: اگر اظهارات خطیبی در مورد سرپرست تیم استقلال خلاف واقع باشد با این سرمربی برخورد خواهیم کرد، به هر حال ما به همه باشگاه های لیگ برتری توصیه می کنیم قبل از مطرح کردن موضوعشان با رسانه ها آن را به طور محرمانه در اختیار سازمان لیگ و هیئت رسیدگی به تخلفات قرار دهند تا شکایت را مورد بررسی قرار دهیم.

وی درباره مجوز بازی سه هفته ای به جمشیدیان و  نظری بیان کرد: این دو بازیکن در فصل گذشته مدنظر باشگاه استقلال بودند اما به دلیل تکمیل شدن ظرفیت فهرست استقلال انتقال این دو بازیکن به این باشگاه منتفی شد. کارشناس سازمان ما نوع بازی این دو بازیکن مقابل تیم استقلال در فصل گذشته را مورد بررسی قرار دادند اما تبانی مشاهده نکردند.

وی تصریح کرد: به هر حال ما برای اینکه شک و شبهه نسبت به این دو بازیکن کاملاً برطرف شود به نظری و جمشیدیان مجوز موقت سه هفته ای دادیم تا در لیگ برتر این فصل حضور داشته باشند تا بررسی هاي بیشتر را انجام دهیم.

وی درباره اظهارات جمشیدیان در رسانه ها بیان کرد: من موظف نیستم که صحبتی درباره گفته های جمشیدیان در رسانه ها داشته باشم. این بازیکن نقطه نظراتش را باید به ما ارائه دهد تا آن را بررسی کنیم.

وی در ادامه بیان داشت: مسئولان سازمان لیگ علاوه بر درخواست برای دادن مجوز موقت به جمشیدیان و نظری خواستار این شدند که برای برخی از مربیان، بازیکنان، سرپرست ها و حتی مدیران عامل باشگاه ها هم مجوز موقت صادر کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما در حال بررسی پرونده مربیان متخلف هستیم و به زودی حکم این مربیان را اعلام می کنیم.

گفتنی است: رسول خطیبی سرمربی گسترش فولاد بعد از پایان بازی تیمش مقابل استقلال تهران بیان کرده که ماجدی سرپرست آبی پوشان با تماسهایی که با سعید آقایی گرفته باعث بهم خوردن تمرکز این بازیکن شده است./آق
برچسب ها: تخلفات ، فوتبال ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار