اردوی تیم ملی کاراته بانوان ایران در بابلسر آغاز شد

مربی تیم ملی کاراته بانوان کشور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: اردوی تیم ملی کاراته بانوان برای افزایش آمادگی ورزشکاران اعزامی به رقابت های آسیایی و جهانی با حضور 45 ورزشکار از استان های مختلف کشور در بابلسر آغاز شد .

بوداغی افزود: ورزشکاران دعوت شده به این مرحله از اردوی آماده سازی ، تمرینات خود را از صبح روز پنجشنبه به مدت چهار روز در سالن های ورزشی اردوگاه شهید عظیمی برگزار کردند.

وی تصریح کرد: این اردو در همه رده های سنی برپا می شود و هفت کاراته کای مازندرانی نیز برای قرار گرفتن در فهرست نهایی نفرات اعزامی به رقابت های آسیایی و جهانی تلاش خواهند کرد.

مربی تیم ملی کاراته بانوان کشور گفت : فاطمه چالاکی ، رزیتا علیپور در رده سنی بزرگسالان ، ، مبینا کاویانی ، فرناز کاظم پور و رخساره مددیان در رده سنی امید و زهره برزگر و زینب رضایی در رده سنی جوانان ، مازندرانی های دعوت شده به اردوی تیم ملی کاراته هستند .

بوداغی افزود: نفرات برتر این مسابقات به دومین دوره مسابقات کشورهای اسلامی که از 31 شهریور تا 9 مهر ماه در اندونزی برگزار می شود اعزام می شوند.

وی تصریح کرد: بر اساس اعلام کمیته فنی فدراسیون، در این مرحله از اردو ، برای هر وزن دو کاراته کا فراخوانده شدند که در پایان اردو ، برای هر وزن یک ورزشکار انتخاب خواهد شد./س


برچسب ها: آغاز ، اردو ، کاراته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.