در بیست و یکمین نمایشگاه قرآن؛

«بانوی عفاف» نرم افزاری درباره سیره حضرت زهرا (س)

نرم افزار «بانوی عفاف»درباره سیره حضرت زهرا (س) به همت شرکت میثاق نوین در نمایشگاه قرآن عرضه شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از ستاد خبری بیست ویکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، شرکت میثاق نوین در بخش رسانه های دیجیتال با ارائه نرم افزار «بانوی عفاف» حضور پیدا کرده است این نرم افزار را با تخفیف 20 درصدی عرضه کرده است. 

این نرم افزار که در کارنامه خود، رتبه دومی جشنواره بین المللی عفاف و حجاب را دارد، مطالبی را مانند خلقت نورانی، فرمان الهی، کیفیت تولد، تاریخ و محل تولد، بشارت جبرئیل، نامگذاری، مقام فاطمه (س) در پیشگاه خداوند متعال، مقام فاطمه (س) نزد پیامبران ، ازدواج آن حضرت و ... را دارا است.

موضوعاتی مانند حجاب، سیمای حقیقی حجاب از منظر آیات و روایات، فلسفه پوشش، داستان غصب فدک، خطبه فدکیه در جمع زنان، خطبه فدکیه در مسجد. در این نرم افزار به چشم می خورد.

«بانوی عفاف» همچنین شامل زیارتحضرت در نزد قبر رسول، حدیث کساء، متن کامل نهج البلاغه، متن کامل صحیفه سجادیه، متن کامل مفاتیح الجنان و اشعار و داستان های تصویری است.

علاقمندان برای تهیه این نرم افزار که در نمایشگاه به قیمت چهار هزار تومان عرضه شده است می توانند به بخش رسانه های دیجیتال واقع در راهروی همکف شبستان مراجعه کنند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار