مسئول غرفه نشر اسراء در نمایشگاه قرآن و عترت قم گفت: نشر اسراء در نمایشگاه قرآن و عترت 140 عنوان کتاب را عرضه کرده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، محمد مختاری با اشاره به کتاب های نشر اسراء اظهار داشت: نشر اسراء آثار آیت الله جوادی آملی را عرضه می کند که کتاب های عرضه شده نشر اسراء در نمایشگاه قرآن به 140 عنوان می رسد که در موضوعات متعددی از جمله عرفانی، نهج البلاغه، فلسفه، اخلاق، عترت و قرآن بوده است.
مسئول غرفه نشر اسراء در نمایشگاه قرآن وعترت، تفسیر تسنیم را از کارهای قرآنی عرضه شده از سوی این انتشارات دانست و افزود: تاکنون 29 جلد از تفسیر تسنیم منتشر شده است که تا سوره اعراف را شامل شود که تمام جلدها به صورت تکی با سری در نمایشگاه عرضه می شود.
مختاری با اشاره به کتاب های جدید نشر اسراء گفت: جلدهای 28 و 29 تفسیر تسنیم، عمل عرفانی در پرتو علم وحیانی، کوثر کربلا و حوزه و روحانیت از جمله کتاب هایی است که به تازگی منتشر شده اند.
مسئول غرفه نشر اسراء در نمایشگاه قرآن وعترت، کتاب مفاتیح الحیات را از کتاب های پرفروش این انتشارات دانست و افزود: کتاب مفاتیح الحیات که سبک زندگی اسلامی را معرفی می کند، تاکنون 130 نوبت چاپ خورده است.
گفتنی است نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت قم تا چهارم مردادماه در مجتمع ناشران قم واقع در خیابان معلم برپا بوده و علاقه مندان می توانند هر روز از ساعت 18 تا 24 از این نمایشگاه بازدید نمایند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.