12 هزار و 617 واحد مسكن مهر شهري و روستايي با حضور معاون اول رئيس جمهور و وزير راه و شهرسازي با اعتباري بالغ بر 352 ميليارد تومان در خراسان جنوبي مورد بهره برداري قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران بيرجند

معاون اول رئيس جمهور در مراسم افتتاح اين واحدهاي مسكوني ، مسكن مهر را از جمله اقدامات بسيار خوب دولت نهم و دهم خصوصاً وزارت راه و شهرسازي دانست

وي به خدمات انجام شده در خراسان جنوبي اشاره كرد و ادامه داد:در خراسان جنوبي در بخش راه سازي، بيمارستان و نيز مسكن مهر اقدامات بسيار خوبي صورت گرفته است.

وي مسكن مهر را نهضتي بزرگ دانست و افزود: به لطف خداوند و نيز تلاش دولت نهم ودهم توانستيم براي اقشار مختلف جامعه خصوصاً جوانان سرپناهي مناسب فراهم كنيم كه براي اين خدمت بزرگ شاكر خداوند هستيم.

از اين تعداد7505 واحد در شهرهاي بالاي 25 هزار نفر جمعيت،1435واحد در 9شهر زير 25هزار نفر جمعيت،150واحد در بافت فرسوده شهري و 3527واحد مسكن مهر روستايي مي باشد.

همچنين مدرسه 10كلاسه موسي ابن جعفر(ع) درسايت مسكن مهر كوير تاير بيرجند در زميني به مساحت 2491مترمربع در دو طبقه با زيربناي 1086مترمربع و با اعتباري بالغ بر 620 ميليون تومان با حضور معاون اول رئيس جمهور بطور همزمان مورد بهره برداري قرار گرفت.

گفتني است،پارك و فضاي سبز الهيه بيرجند با مشاركت شهرداري بيرجند به مساحت 13هزار و 675 مترمربع و با اعتباري بالغ بر 5ميليارد ريال و 12باب مسجد در سايت هاي مسكن مهر استان نيز با اعتباري بالغ بر 12ميليارد ريال بطور همزمان به بهره برداري رسيد.

اين گزارش حاكيست، 28كيلومتر راه روستايي در استان نيز با اعتباري بالغ بر 3ميليارد و 380ميليون تومان با حضور معاون اول رئيس جمهور مورد بهره برداري قرار گرفت./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.