مدیرعامل شرکت هواپیمایی قشم گفت: از 16 فروند هواپیمایی که چندی پیش به کشور وارد شد دو فروند به پرواز درآمده و چهار فروند دیگر تا پایان هفته به خط پروازی کشور وارد می‌شوند.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران ، حفظ ‌الله آطاهریان با بیان اینکه در تلاش هستیم تا پایان ماه رمضان همه هواپیماهای وارد شده را به سیستم پروازی وارد کنیم، افزود: اقدامات لازم برای این کار، واریز اطلاعات به سیستم کامپیوتری و تکمیل اطلاعات در حال انجام است.

آطاهریان با بیان این‌که در حال حاضر با این هواپیماها روزانه در چهار مسیر پرواز انجام می‌شود، اظهار کرد: هر روز یک مسیر رفت و برگشت به قشم و یک روز در میان از تهران به مشهد و از تهران به شیراز پرواز انجام می‌شود که در تلاش هستیم از هفته‌ آینده تعداد پروازها را افزایش دهیم.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی قشم از برقراری پرواز این هواپیماها از تهران به نجف و از مشهد به نجف خبر داد و گفت: این پروازها از روز شنبه آغاز می‌شوند.

وی تامین قطعات هواپیما را به عنوان یکی از مهم‌ترین مشکلات صنعت حمل و نقل هوایی برشمرد و گفت: تهیه و تامین قطعات هواپیما علاوه بر گرانی، بسیار مشکل است و معمولا شرکت‌ها در این زمینه با مشکل مواجه هستند.

آطاهریان با بیان این‌که این قطعات بسیار گران هستند و تهیه آن زمان‌بر است، گفت: از دولت جدید انتظار داریم که به این موضوع توجه کرده و دراین زمینه تمهیداتی بیندیشید.
برچسب ها: قشم ، شرکت ، هواپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار