مهمترین عناوین روز گذشته به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛
"فايننشال تايمز" در مقاله جدید خود اذعان كرده است كه سياست تشديد تحريم عليه كشورمان سياستي ناكارآمد و بيهوده است كه از سوي كشورهاي غربي دنبال شده است. هزينه هاي اعمال فشار عليه ايران براي كشورهاي غربي بيش از سود آن است.
انديشکده موسسه واشنگتن در مقاله اي نوشت تجزيه سوريه کل منطقه را بي ثبات خواهد ساخت.
مصر این روزها همچنان شاهد درگیری مخالفان و هواداران مرسی است که این درگیری ها شمار زیادی کشته و زخمی نیز به همراه داشته است .
رهبر جريان صدر در عراق با توجه به حوادث و انفجارهاي دو روز گذشته که به کشته شدن دهها نفر در مناطق مختلف عراق منجر شد درباره سکوت برخي طرف ها در برابر اوضاع امنيتي وخيم در عراق هشدار داد.
پارلمان افغانستان امروز "مجتبي پاتنگ" وزير کشور را از سمت خود برکنار کرد .
دولت مصر امروز از اعطاي ويزاي رايگان به شهروندان سوري براي سفر به اين كشور خبر داد.
رهبر جريان صدر در عراق با توجه به حوادث و انفجارهاي دو روز گذشته که به کشته شدن دهها نفر در مناطق مختلف عراق منجر شد درباره سکوت برخي طرف ها در برابر اوضاع امنيتي وخيم در عراق هشدار داد.
وليام هيگ وزير امورخارجه انگليس در ادعايي از گنجانده شدن شاخه نظامي حزب الله لبنان به فهرست گروه هاي تروريستي اتحاديه اروپا خبر داد.
"احمد تيبي" نماينده عرب كنست (پارلمان) رژيم صهيونيستي در اظهارنظر جديد خود پيرامون از سرگيري مذاكرات صلح فلسطينيان و رژيم صهيونيستي هشدار داده كه در صورت شكست اين دور از مذاكرات انتفاضه سوم آغاز خواهد شد.
در نيويورک هزاران نفر عليه تبرئه قاتل يک سياهپوست و نژادپرستي در دستگاه قضايي آمريکا تظاهرات کردند.
رسانه هاي لبناني دقايقي پيش در خبري فوري از توافق وزراي امورخارجه اتحاديه اروپا بر سر گنجانده شدن شاخه نظامي حزب الله در فهرست گروه هاي تروريستي خبر دادند.
خبرگزاري "صداي روسيه" از بازديد 15 تن از كارشناسان آژانس بين المللي انرژي اتمي از نيروگاه هسته اي آسيب ديده فوكوشيماي ژاپن خبر داده است.
شبكه الاخباريه سوريه از ترور شيخ اسامه توفيق الاعسر امام جماعت مسجد القرير در منطقه "البيضا" بانياس خبر داد.
خانواده مرسي از مکان بازداشت وي اظهار بي اطلاعي کرد .


برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار