معاون پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از چاپ 6 هزار کتاب آموزشی فانوس ویژه مربیان پیشاهنگی خبر داد.

سید علی خیری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: 9 جلد کتاب آموزشی فانوس برای مربیان پیشاهنگی تدوین خواهد شد که از این تعداد تا کنون سه جلد تدوین شده است و پیش بینی می شود جلد چهارم این کتاب ها نیز تا اواخر هفته جاری یا هفته آینده آماده و چاپ شود.

معاون پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در ادامه بیان داشت: هر جلد کتاب آموزشی فانوس در 2 هزار نسخه چاپ و توزیع می شود که در مجموع 18 هزار نسخه کتاب  آموزش فانوس ویژه مربیان پیشاهنگی تدوین و توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به انتخاب نام " فانوس" برای این کتاب ها تصریح کرد: واژه فانوس مخفف فراگیری آموزه های نوین و سودمند پیشاهنگی است که از آن با نام فانوس پیشاهنگی یاد می شود.

وی در پایان با اشاره به این که مجموعه های آموزشی فانوس در قالب نوشتار، فیلم و عکس تدوین می شود خاطر نشان کرد: هم اکنون فیلم های آموزشی دو مجموعه " گره زنی" و " مخابرات" و " جهت یابی" آماده تدوین شده است./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار