سازمان بازرسی کل کشور به منظور نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین در حوزه پرستاری، از ذینفعان این حوزه دعوت و به مشکلات پرستاران رسیدگی کرد.

سازمان بازرسی با توجه به وظایف ذاتی در خصوص نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین و نظر به گلایه‎‌های پرستاران، همه ذینفعان این حوزه را دعوت کرد و موضوع را مورد بررسی قرار داد.

در این نشست که با حضور بازرس کل امور بهداشت و درمان تشکیل شد، نمایندگان جامعه پرستاری به بیان مشکلات موجود پرداختند و مسئولان مربوطه از جمله وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان برنامه و بودجه، سازمان امور اداری و استخدامی، سازمان بیمه سلامت و سازمان تأمین اجتماعی ضمن استماع مشکلات توضیحاتی را در جهت رفع آنها ارائه کردند.

 بنابراین گزارش، در نشست فوق مقرر شد با هدف رفع مشکلات و اتخاذ راهکار‌هایی در جهت حل بلند مدت موضوعات پیش آمده، کارگروه‌هایی با محوریت سازمان بازرسی کل کشور تشکیل و اقدامات لازم از سوی دستگاه‌های مسئول به عمل آید.

سعید نوربخش بازرس‌کل امور بهداشت و درمان سازمان بازرسی هم در این نشست ضمن تأکید بر اجرای قوانین موجود، تصریح کرد که باید مدیریت مناسبی بر منابع مالی حوزه سلامت صورت گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار