در راستای توسعه و گسترش آموزش های فنی و حرفه ای در سطح ملی و بین المللی و تفاهم نامه همکاری میان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ، شرکت گسترش انفورماتیک و شرکت اپتک هندوستان منعقد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، صبح امروز در جلسه ای که با حضور مسئولان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، شرکت گسترش انفورماتیک ایران و شرکت اپتک هندوستان در محل سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار شد تفاهم نامه همکاری سه جانبه منعقد شد.

این گزارش می افزاید تولید استانداردهای مشترک میان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و شرکت اپتک به همراه برگزاری دوره های آموزشی فناوری اطلاعات و سایر دوره ها در ایران با همکاری سازمان ، شرکت گسترش و اپتک بر اساس استانداردهای مشترک میان این سه نهاد از موضوعات اصلی این تفاهم نامه همکاری است.

بر اساس این گزارش از اهداف اصلی این تفاهم نامه نیز می توان به ارتقای سطح مهارت کارآموزان دوره های آموزشی شرکت گسترش بر اساس استانداردهای ارائه شده از سوی سازمان و استانداردهای مشترک میان سازمان و اپتک ، همکاری در صدور خدمات فناوری اطلاعات به خارج از کشور، توانمندسازی و افزایش مهارت شاغلان بخش فناوری اطلاعات در سطح ملی و بین المللی ، آینده پژوهی مشاغل جدید در حوزه فناوری اطلاعات و همکاری مشترک سه جانبه جهت تضمین استانداردهای جدید و تکمیل استانداردهای موجود اشاره کرد.

گفتنی است، در پایان این جلسه تفاهم نامه همکاری به امضای کوروش پرند ریاست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، سید امیرحسین مدنی مدیر عامل و عضو هیات مدیره گسترش انفورماتیک ایران و  نینادکارت مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت اپتک رسید./ف


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.