معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: مأموران انتظامی این استان با اجرای طرحی چهار هزار ثوب البسه، 290 دستگاه لوازم خانگی و 116 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق کشف و ضبط کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران محمدقربان عسگری اظهار داشت: در نخستین اقدام روز گذشته مأموران پلیس آگاهی شهرستان البرز طرح برخورد با قاچاقچیان کالا و ارز را به اجرا در آورده و هنگام کنترل خودروهای عبوری در آزادراه قزوین به کرج یک دستگاه سواری پیکان را مورد بازرسی قرار دادند.

وی افزود: در بازرسی از پیکان تعداد یک هزار و 50 ثوب البسه و 116 دستگاه تلفن همراه قاچاق کشف و راننده خودرو دستگیر شد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: همچنین مأموران پلیس آگاهی استان قزوین در ادامه اجرای این طرح در بازرسی از یک دستگاه کامیونت در عوارضی آزادراه قزوین به زنجان تعداد 290 دستگاه لوازم خانگی مایکروفر کشف و راننده 29 ساله خودرو را دستگیر کردند.

عسگری اضافه کرد: این مأموران هنگام گشت‌زنی در جاده قدیم قزوین به تهران یک دستگاه سواری پژو 405 را متوقف و در بازرسی از آن تعداد سه هزار جفت دستکش خارجی قاچاق کشف و ضبط کردند.

این مسئول عنوان کرد: در اقدام دیگری، مأموران انتظامی یگان امداد قزوین نیز تعداد 600 قلم لوازم بهداشتی خارجی قاچاق در بازرسی از یک دستگاه سواری روآ کشف و راننده خودرو را دستگیر کردند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.