معاون توان‏بخشی اداره بهزیستی شهرستان دماوند از خدمات‏رسانی به 773 مستمری‏بگیر در دماوند به همت اداره بهزیستی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران طاهره بهاری با بیان اینکه در حال حاضر 773 مورد مستمری‏بگیر توان‏بخشی در شهرستان دماوند وجود دارد، اظهار کرد: در حوزه توان‏بخشی شهرستان دماوند، هزار و 300 معلول و دانشجو در تمام مقاطع زیرپوشش هستند و بخش زیادی از شهریه‏ها و هزینه‏های تحصیلی این افراد را پرداخت می‏کنیم.

وی در ادامه در خصوص مراکز توان‏بخشی زیرپوشش بهزیستی دماوند گفت: مرکز سالمندان شهرزاد در دماوند و شیرین در رودهن وجود دارد و این مراکز موظف هستند تا در مرحله اول به سالمندان شهرستان دماوند و در مرحله بعد به سالمندانی که از تهران معرفی می‏شوند، خدمات ارائه دهند.

معاون توان‏بخشی اداره بهزیستی شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: مرکز فرشتگان در رودهن و مرکز ذهنی دماوند به پسران بالای 14 سال که به صورت شبانه‏روزی نگهداری می‏شوند و در مرکز حرفه‏آموزی به یادگیری مهارت فنی و حرفه‏ای مشغول هستند، خدمات ارائه می‏دهند.

بهاری به فعالیت کلینیک‏های مددکاری اشاره کرد و اذعان داشت: کلینیک‏های مددکاری فرشتگان رودهن و کلینیک مددکاری انجمن پیشرفت معلولان شهرستان دماوند هر کدام 300 پرونده در دست دارند که موظف هستند به انجام خدمات به آنها بپردازند.

معاون توان‏بخشی اداره بهزیستی شهرستان دماوند در پایان عنوان کرد: تمام این مراکز تحت نظارت بهزیستی فعالیت می‏کنند و از یارانه‏ها و بودجه بهزیستی استان تهران بهره‏مند هستند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.