افتتاح نمایش "یادداشت های روزانه رویا پردیس"

نمایش "یادداشت های روزانه رویا پردیس"، نوشته ایمان بهروزی و کارگردانی امین بهروزی، شنبه، 29 تیرماه، با حضور اعضای "انجمن بازیگران خانه تئاتر" نخستین اجرای خود را به صحنه برد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل  از روابط عمومی "گروه تئاتر اتفاق"، نمایش "یادداشت های روزانه رویا پردیس"، نوشته ایمان بهروزی و کارگردانی امین بهروزی  و بازی نازنین احمدی و فرهاد تفرشی شنبه، 29 تیرماه، نخستین اجرای خود را در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران به صحنه برد و در پایان، این اجرا از سوی کارگردان نمایش به مهمانان انجمن بازیگران خانه تئاتر تقدیم شد.

در خلاصه این نمایش 45 دقیقه ای آمده است: تنهایی هایمان را هر چقدر هم که عزیز بداریم، تلخمان می کند، به ستوه می آوردمان. پشت پنجره ها نگه مان می دارد؛ خیره به این شهر غبار گرفته. نمایش " یادداشت های روزانه رویا پردیس" روایتی است از این تنهایی که گاهی گوشه ای با یکدیگر تقسیمش می کنیم.

از عوامل اجرایی این اثر نمایشی که از 30 تیرماه، ساعت 20:45، در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران به صحنه می رود، می توان به سعیده رمضان زاده و مهدی بهروزی دستیاران کارگردان، رضا رزم طراح صحنه، آلما صحراییان و آندیا عبدالرسول دستیار طراح  صحنه، رضا بهجت طراح نور، سعیده رمضان زاده طراح لباس، منصوره رمضان زاده و آرزو آزادپور عکاس و امیر پاسنگی روابط عمومی اشاره کرد.

علاقه مندان می توانند برای رزرو بلیت و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09391237739 تماس بگیرند و یا برای خرید اینترنتی به سایت تئاتر نت ( لینک فروش مستقیم http://www.theatrnet.com/shop/69/2447 ) مراجعه کنند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار