مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با صدور بیانیه‌ای حمله به بارگاه ملکوتی حضرت زینب (س) را محکوم و اعلام کرد: دشمنان اسلام باید بدانند که شر این حرکت‌های کور دامن آنها را خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، در بیانیه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران آمده است: بار دیگر دستان جنایتکار وهابیت و گروه‌های تکفیری به هتک حرمت مقدسات اسلامی و این بار بارگاه دخت گرانقدر حضرت مولی الموحدین امام علی (ع) آلوده و منجر به شهادت یکی از خادمین این حرم شد.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: این حمله یادآور جنایت یزیدیان و هتک حرمت به خاندان اهل‌ بیت (ع) است و نشان می‌دهد عاملان آن در راه ایجاد اختلاف میان صفوف متحد مسلمانان از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کنند و دست به هر بی‌حرمتی خواهند زد، اما دشمنان اسلام باید بدانند که شر این حرکت‌های کور دامن آنها را خواهد گرفت و بیش از پیش آنان را در مقابل مسلمانان بیدار، خوار و ذلیل خواهد کرد.

در این بیانیه افزوده شده است: بی‌شک مسلمانان با حفظ هوشمندی در مقابل این اقدامات تفرقه‌افکنانه و جنایت‌کارانه، ایادی استکبار را در نیل به اهداف پلیدشان ناکام خواهند گذارد و با حفظ وحدت و همدلی جلوی هرگونه آشوب را در کشورهای اسلامی و در دامن زدن به جنگ‌های طایفه‌ای و مذهبی خواهند گرفت.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی و هتک حرمت آستان مقدس زینب کبری (س)، این حادثه ناگوار را به پیشگاه حضرت ولی عصر عجل‌الله فرجه الشریف، مقام معظم رهبری و حوزه‌های علمیه تسلیت می‌گوید و از درگاه باری تعالی نابودی استکبار جهانی و ایادی و وابستگان جنایتکار و وهابیت کور را مسئلت دارد./س

برچسب ها: قم ، حمله ، حرم ، حضرت ، زینب ، دشمن ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.