معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: در خصوص شکایت 2 بازیکن خارجی از باشگاه پرسپولیس گفت: نامه شکایت ممدوتال و سکوبرت را دریافت کرده ام و در حال بررسی این شکایت هستم.

محمود سالارکیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: نامه شکایت ممدوتال و سکوبرت به دستم رسید، پس از بررسی این نامه در مورد آن صحبت خواهم کرد.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در مورد اعتراض رویانیان به زمان بازی های لیگ برتر افزود: سازمان لیگ پیش از اعتراض رویانیان از تیم ها خواسته بود تا اگر اعتراضی نسبت به زمان بازی های لیگ دارند اعلام کنند تا زمان آن را تغییر دهیم بر همین منوال هم پرسپولیس به دلیل اینکه در اکثر بازی های زمان بازی جلوتر از تیم رقیب بود خواستیم تا زمان بازی به بعد از بازی تیم مقابل تغییر پیدا کند.

وی در مورد حق پخش تلویزیونی تصریح کرد: اساساً یکی از محل های درآمد تیم ها پخش تلویزیونی از سوی صدا و سیما است به دلیل دولتی بودن این سازمان باعث شده تا هر مقداری که آنها تعیین کنند ما هم بپذیریم اما بعضی از باشگاه ها تصمیم گرفتند تا مبلغ حق پخش تلویزیونی به چند برابر نرخ کنونی تغییر پیدا کند چراکه هزینه هایی به باشگاه ها تحمیل می شود بیش از مقدار کنونی است و با توجه به بدهی های برخي از باشگاهها، آنها مجبورند تا از اين منبع درآمد کسب کنند تا بدهي هايشان را پرداخت کنند. در ضمن تیم ملوان نیز در نامه ای خواستار آن شده که يا مبلغ حق پخش تلويزيوني بازي ها را افزايش دهند يا اصلا بازي ها پخش نشوند.

سالارکیا اذعان داشت: زمانی که حق پخش تلویزیونی به خود باشگاه ها داده نشود این تیم ها قدرت این که بتوانند بلیط خودشان را بفروش برسانند ندارند. از طرفي هم فیفا از باشگاه ها مي خواهد که بليط بازي هايشان را خود به فروش برسانند اما مسئولان باشگاه ها حق اين کار ندارند، در هر صورت یک تعارضی هم در نحوه عملکرد مدیریت وجود دارد.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس تأکید کرد: از طرفی وزارت ورزش مبلغی به باشگاهها می دهد تا بتوانند امور خود را اداره کنند اما پس از گذشت چند ماه بعد از بازی در ورزشگاه، اين باشگاه ها هستند که باید پول گزافی به حساب ورزشگاه آزادی بريزند تا صرف نگه داری و تعمیر این استادیوم شود که به نظرم این ظلم بزرگی است که باید جلوی آن گرفته شود.

سالارکیا در خصوص قاطعیت کمیته انضباطی خاطرنشان کرد: قاطعیت قانون برای همه واضح است. من فکر می کنم قانون بايد برای همه یکسان باشد و به دلیل اینکه کمیته انضباطی هم یک مرجع قانونی است از قاطعیت بالایی برخوردار بوده و قانون این مجوز را به کمیته انضباطی داده است تا بتواند تیم های بدهکار را مجبور به دادن بدهی شان کند. کمیته انضباطی بر اساس قانون کارش را انجام می دهد. باشگاه های بدهکار هم باید از طریق تبلیغات کارهای دیگر، بدهیشان را بپردازند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار