انفجاری بزرگ امروز شهر لاریسا در مرکز یونان را لرزاند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از خبرگزاری آنا ؛ روز شنبه انفجاری بزرگ به منطقه مسکونی در شهر لاریسا در مرکز یونان که محل سکونت یکی از دادستانان این کشور است خساراتی جدی وارد کرد. تاکنون بر اثر این انفجار فرد یا افرادی آسیب ندیده اند.

این دادستان که تحث مراقبت ویژه قرار دارد در زمان بروز حادثه که دقایقی پس از ساعت چهار بعد از ظهر به وقت گرینویچ اتفاق افتاد در این ساختمان مسکونی ساکن نبوده است.پایگاه اینترنتی مجله «الفتریا» اعلام کرد بر اثر بروز این حادثه شیشه پنجره های خانه های اطراف شکست و به چندین خودرو در این منطقه خساراتی وارد کرد.

این حادثه زمانی اتفاق افتاد که انجمن قضات و دادستان های یونان روز جمعه تدابیر شدید امنیتی برای حفظ جان خود را خواستار شدند و اعلام کردند قضات و دادستان های یونان در معرض بیشترین خطر قرار دارند.

این درخواست دو روز پس از کشف یک بسته حامل مواد منفجره در دادگاهی در آتن پایتخت این کشور مطرح شد.  افراطیون در یونان کشوری که هم اکنون شش سال رکود اقتصادی را تجربه می کند چندین سال است که دفاتر دولتی مانند اماکن سیاسی، اقتصادی و قضایی این کشور را هدف قرار می دهند.

برچسب ها: انفجار ، مرکز ، یونان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار