مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی همدان از برگزاری سیزدهمین نمایشگاه صنعت تخصصی ساختمان و تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی، گرمایشی از 12 تا 16 شهریور ماه در همدان خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  نخستین جلسه هم‌اندیشی مدیران مشارکت‌کننده برای برگزاری سیزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان، دهمین نمایشگاه تأسیسات و سیستم‌های گرمایشی همزمان با هشتمین نمایشگاه تخصصی عمران و ماشین‌آلات و راهسازی امروز در ساختمان اداری نمایشگاه برگزار شد.

در این جلسه مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان همفکری و همگامی مدیران استان و همچنین مهندسان متخصص را زمینه‌ای مناسب در راستای برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه برشمرد.

محمدرضا بیاناتی افزود: در سال 91 توانستیم دوازدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان را با حضور 110 واحد مشارکت‌کننده در 5 هزار متر مربع فضای مفید و 14 هزار متر مربع فضای عمومی با حضور استان‌های همدان، تهران، فارس، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، خوزستان، مرکزی و لرستان برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در سال گذشته با در نظر گرفتن سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تلاش کردیم تا از حضور واحدهای داخلی بیشتر بهره برده و به همین منظور 75 درصد از مشارکت‌کنندگان واحدهای داخلی و 25 درصد دیگر به عنوان نماینده محصولات خارجی از کشورهای ژاپن، ترکیه، آلمان، ایتالیا، چین، دانمارک، آمریکا، کره و سوئیس در نمایشگاه حضور داشتند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان از برگزاری افتتاحیه‌ای با حضور 400 میهمان و همچنین حضور مسئولان کشوری و استانی خبر داد و تصریح کرد: 12 شهریور ماه نخستین روز بازدید از نمایشگاه ویژه متخصصان و دست‌اندرکاران صنعت ساختمان است.

وی نمایشگاه صنعت ساختمان را یکی از برترین نمایشگاه‌های کشور خواند و افزود: طرح نمایشگاه همدان در کل کشور به صورت ثابت مطرح و شناخته شده است.

در ادامه جلسه، شاپور قلیچ‌خانی، رئیس انجمن انبوه‌سازان و ساختمان و مسکن استان همدان ضمن قدردانی از مدیر عامل نمایشگاه و همچنین مدیران اجرایی این شرکت از طرح برگزاری کارگاه‌های آموزشی جنبی در محوطه غرفه‌های نمایشگاه استقبال کرد و افزود: حضور کارشناسان و متخصصان اهل فن در برگزاری کارگاه‌های آموزشی می‌تواند گامی مثبت و سازنده در کارنامه نمایشگاهی همدان باشد.

در این جلسه مرتضی اسکندری دبیر انجمن پیمانکاران عمرانی همدان، یدالله شاوردی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان همدان و شاپور قلیچ‌خانی رئیس انجمن انبوه‌سازان و ساختمان و مسکن همدان حضور داشتند.

در پایان جلسه مقرر شد طی هفته آینده دومین جلسه هم‌اندیشی در خصوص نمایشگاه صنعت ساختمان برگزار شود.

لازم به ذکر است؛ سیزدهمین نمایشگاه صنعت تخصصی ساختمان و تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی، گرمایشی از تاریخ 12 تا 16 شهریور ماه سال 92 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان برگزار خواهد شد./ج1    

برچسب ها: نمایشگاه ، صنعت ، ساختمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.