مدیرکل اطلاع‌رسانی و تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: حضرت خدیجه(س) سهم بسیار بالایی در احیای شخصیت زن، ارزش‌های انسانی و عفاف دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام صادق گلزاده ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت خدیجه(س) اظهار کرد: حضرت خدیجه(س) از برجسته‌ترین بانوان جهان بشری در طول تاریخ است و سهم بسیار بالایی در احیای شخصیت زن، ارزش‌های انسانی و عفاف دارد.

وی خاطرنشان کرد: این بانوی بزرگوار نخستین بانویی است که ایمان آورد و این بانوی بزرگوار دارای عظمت و بزرگی مثال‌زدنی است.

مدیرکل اطلاع‌رسانی و تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه حوادث فراوانی در دوران زندگی حضرت خدیجه(س) اتفاق افتاد عنوان داشت: مشکلات، جنگ‌ها و اختلافات از جمله حوادث دوران زندگی حضرت خدیجه(س) است.

وی یادآور شد: یاد خدا یکی از ویژگی‌های برجسته حضرت خدیجه(س) است و ایشان همیشه به عبادت پروردگار و حمایت از پیامبر(ص) می‌پرداخت.

گلزاده خاطرنشان کرد: حضرت خدیجه(س) دارای شجاعت، کفایت، حیا و عفت است و ظرفیت ایشان در زمینه حیا و عفت در جامعه بشری فوق‌العاده است.

وی تصریح کرد: بسیاری از تجار زیر پوشش حضرت خدیجه(س) فعالیت می‌کردند و تجارت را زیر نظر حضرت خدیجه(س) آموختند.

مدیرکل اطلاع‌رسانی و تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم یادآور شد: ثروت حضرت خدیجه(س) حلال، پاک و منزه بود و وی بخشنده، سخاوتمند، شریک و مشاور برجسته محسوب می‌شد و در حفظ اسلام نقش برجسته‌ای از خود نشان داد./س

برچسب ها: قم ، خدیجه ، سهم ، بالا ، احیا ، زن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.