مراسم قرعه کشی رقابتهای بین‌المللی روسیه برگزار شد و طی آن نمایندگان ایران رقبای خود را شناختند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در این دوره از مسابقات بین‌المللی روسیه 330 جودوکار ثبت نام کرده بودند که در نهایت 300 جودوکار از 40 کشور در این مسابقات روی تاتامی خواهند رفت. این دوره از مسابقات طی دو روز آینده برگزار خواهد شد که فردا شنبه رقابتهای جودوکاران اوزان 60، 66 و 73- کیلوگرم برگزار می‌شود.

در وزن 60- کیلوگرم تیم ملی ایران دو نماینده دارد که بهزاد وحدانی دور نخست با "گروپسکی" از روسیه مبارزه می‌کند و در صورت برتری باید با برنده آذربایجان و اوکراین پیکار می‌کند. در همین وزن احسان بهرامیان در اولین دیدار باید با "مخرطیان" از ارمنستان مبارزه می‌کند و دور دوم "پاول پتریکوف" از جمهوری چک را پیش رو دارد. در این وزن 24 جودوکار حضور دارند.

همچنین در وزن 73- کیلوگرم که 29 جودوکار شرکت دارند، الیاس علی اکبری در دور نخست با "آدامیک توماز" از لهستان مبارزه می‌کند. این لهستانی ردیف 51 رنکنیگ جهانی را در اختیار دارد. وی در صورت برتری، در دور بعد با برنده مبارزه برزیل و روسیه دیدار خواهد کرد.

یکشنبه و در دومین روز این مسابقات نیز تیم ملی ایران دو نماینده دارد. امیر قاسمی‌نژاد در وزن 81- کیلوگرم "اوچنکوف" از روسیه را در گام نخست پیش رو دارد و در صورت برتری باید با برنده روسیه و ایتالیا مبارزه کند. در این وزن 30 جودوکار وزن کشی کرده‌اند.

همچنین جواد محجوب در وزن 100- کیلوگرم دور نخست استراحت دارد و سپس با برنده مبارزه اوکراین و مولداوی مبارزه خواهد کرد. در این وزن نیز 24 ورزشکار شرکت دارند./آق

برچسب ها: جودو ، روسیه ، بین المللی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار