رئیس بهزیستی دشتستان از ایجاد 150 شغل از محل تسهیلات مشاغل خانگی برای مددجویان دشتستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، علیرضا هوشیار شامگاه چهارشنبه در دیدار با مددجویان بهزیستی دشتستان اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب و بهینه به جامعه هدف از اولویت‌های بهزیستی در چند سال اخیر بوده و بیشترین تلاش‌ها را در این عرصه انجام داده‌ایم.

وی افزود: حمایت از اقشار ضعیف و پرداخت مستمری به خانوارهای نیازمند مورد تاکید این نهاد است که موفقیت‌های خوبی نیز به دست آورده‌ایم.

رئیس بهزیستی دشتستان از پرداخت کمک هزینه ازدواج به 348مددجو خبر داد و خاطرنشان کرد: این امر موجبات موفقیت این مددجویان در عرصه زندگی شده است.

هوشیار از ایجاد 150 شغل از محل تسهیلات مشاغل خانگی برای مددجویان دشتستان خبر داد و افزود: این میزان شغل از محل تسهیلات خوداشتغالی و خانگی انجام شده است.

وی اضافه کرد: پرداخت کمک هزینه تحصیلی به 760 دانش‌آموز و یک میلیارد و 800 میلیون ریال شهریه به 270 دانشجو از عمده فعالیت‌های این اداره در یکسال اخیر بوده است.

این مسئول یادآور شد: 40 کودک امدادبگیر در سطح شهرستان داریم که ماهانه مستمری دریافت می‌کنند و خدمات لازم به این قشر نیز ارائه می‌شود.

هوشیار از اجرای طرح مراقبین در منزل خبر داد و افزود: این طرح برای معلولان و سالمندانی که در منزل بستری هستند به این شکل اجرا خواهد شد که برای هر سه مددجو یک پرستار در نظر گرفته می‌شود که به امور آنها بدون نیاز به بستری در خانه سالمندان در منزل رسیدگی کنند.

وی گفت: باید دست به دست هم دهیم و با تلاش و فعالیت شبانه‌روزی در رفع مشکلات این عزیزان اهتمام ورزیم.
برچسب ها: عسلویه ، دشتستان ، شغل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.