درحاليکه هفته گذشته اخباری در مورد انفجار یک دستگاه گلکسی اس 3 سامسونگ در کشور سوییس منتشر شد، که باعث آسیب رسیدن به دارنده این اسمارت فون و از بین رفتن کامل دستگاه شده بود، اکنون آتش گرفتن گلکسی اس ۴ سامسونگ خبرساز شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، پردازش در گجت های هوشمند به خصوص اسمارت فون موجب گرم شدن این دستگاه ها می شود که یک اتفاق کاملا طبیعی به شمار می آید، اما انفجار و یا آتش گرفتن این محصولات اصلا امر عادی به حساب نمی آید، چرا که اینگونه اتفاقات می تواند به کاربران این گونه دستگاه ها آسیب جدی وارد کند.


بر اساس اخبار منتشر شده این بار نیز یک اسمارت فون سطح بالای سامسونگ دچار حریق شده است، این محصول که گلکسی اس 4 این شرکت می باشد در ماه می در امارات متحده عربی خریداری شده است و  کاربر آن یک خانم می باشد.


البته خبر خوب این است که خوشبختانه به کاربر این اسمارت فون آسیبی وارد نشده است، اما پورت میکروUSB و کابل USB دستگاه به طور کامل سوخته و علاوه بر آن به کاور آن نیز آسیب رسیده است.


سامسونگ نیز اعلام کرده است که بر روی این محصول آزمایش ها و بررسی های دقیقی را انجام خواهد داد تا بتواند به علت حادثه پی ببرد و به مشتریان خود اطمینان دهد که همواره در تلاش است تا با به کار گیری استاندارد های ایمنی در تولید محصولات خود، تجربه ای امن را  در اختیارشان قرار دهد. در نهایت نمایندگی سامسونگ در امارات یک اسمارت فون گلکسی اس4 را به همراه کاور به این خانم هدیه کرده است.


برچسب ها: گلکسی ، سامسونگ ، آتش ، سوئیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار